Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital søges til vedvarende energi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Investering i produktion af biomasse er blevet gjort 100% fradragsberettiget i forbindelse med en ændring af ligningsloven i år. Det åbner muligheder for at sammensætte nogen meget attraktive investeringsprojekter, som kan udbydes til private investorer på linie med investering i f.eks. vindmøller og solcelleparker.

Jeg er næsten ved at nå i mål med at have udviklet det første projekt, og har bl.a. mulighed for at indgå aftaler om garanteret afsætning af biomassen, ligesom jeg vil kunne afsætte projektet gennem nogen af markedets  eksisterende udbydere af investeringer.

Jeg har dog et par måneders arbejde tilbage inden projektet er helt køreklart, og er desværre løbet tør for kapital. Jeg har derfor behov for en kapitaltilførsel i omegnen af kr. 100.000, og vil høre, om der er nogen, som har gode forslag til hvor de kan findes.

Jeg er meget åben overfor på hvilken måde kapitalen tilføres, og jeg er indstillet på at lade investor få både medejerskab og bestyrelsesindflydelse.  

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Har du forsøgt nogle af de mange venture fonde. De er helt vilde med vedvarend energi!

Fra Invalesco
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed kunne være EU støtte til et energi projekt.

Du kan hente ansøgningen lige her:

http://cordis.europa.eu/fp7/dc/index.cfm

 

Du kan finde mere information om vejledning på disse sider:

www.eurocenter.info

www.vtu.dk

cordis.europa.eu

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Det lyder absolut som et spændende projekt.

Vi har ved siden af vores revisionskontor et netværk bestående af over 100 aktive investorer, kapitalfonde m.v. som løbende modtager prospekter fra virksomheder som har været forbi vores kontor.

Hvis du kunne tænke dig at få udsendt forretningsplan m.v. er du meget velkommen til at kontakte mig på kenneth@multi-revision.dk

Bemærk at det ikke er gratis at få udsendt, men gøres mod en relativt minimal betaling. Vi stiller dog gerne op til et gratis møde omkring mulighederne.

Kenneth

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)