Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig IT Hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har startet en lille virksomhed ved siden af mit arbejde, som kan hjælpe med alt indenfor IT.

Jeg har været i branchen i mange år, og det er også mit daglige arbejde. Jeg er bosat i vejle, og dækker til og med Århus, og hele Fyn, samt Fredericia og Kolding området.

Jeg kan hjælpe på rigtig mange områder:

Serveropsætning (Både in-house servere, vedligehold, ny anskaffelse mv)

Hosting

Opsætning af Firewall / VPN mv.

Hjemmearbejds pladser

Installation, vedligehold af arbejds pladser

Service rapport over jeres installation

Kort sagt kan der hjælpes med alt. Jeg kører både ud, men kan også hjælpe remote. Jeg er fuld certificeret hos Microsoft, og har en meget bred erfaring.

Prisen snakker vi om, da jeg giver altid fast pris så du ved hvad udgiften er på forhånd !

Lad mig høre fra dig hvis ovenstående har vagt din interesse.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej balousen,

Det er super godt, at du kan tilbyde billig IT hjælp. Jeg vil anbefale dig at udfylde din Amino profil med flere oplysninger om dig.
Hvis du vil have potentielle kunder til at tiltro dig deres IT installation, servere og pc-arbejdspladser, vil de fleste gerne vide, hvem de har med at gøre.

Har du eventuelt en hjemmeside, som fortæller mere om dine ydelser, vil det også være et plus.
Når du fortæller, at det er billig IT Hjælp, vil det efter min mening være en god idé at give nogle eksempler på priser, så kunder ved hvad du kalder billig.

Du kan med fordel tilmelde dig Amino Freelancer, hvor du kan byde på udbudte opgaver indenfor flere undergrupper.

Held og lykke med forretningen. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)