Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fodbold leverandør

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kender til en fodbold leverandør? Altså fodbold trøjer fra de forskellige klubber og mere?

Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arla

Jeg kender en leverandør, men de producere trøjer som man selv kan designe til sin klub. Er det det du er ude efter?

Jonas,

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror hvad han er ude efter er trøjer fra diverse fodbold klubber altså - FCK, Brøndby osv.

Tænker du specifikt på EN leverandør? du kunne jo evt. prøve at kontakte f.eks supershoppen.. og diverse klubbers shopper og hører om de vil levere til dig?

vh

Oliver

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Da både Nike, Adidas, Puma, Reebok, Hummel mm laver fodboldtrøjer, så er der altså mange leverandører...

Du kan dog finde grossister, som sælger på kryds og tværs af mærkerne. Men husk du må ik importerer dem fra udenfor EU, hvis det er med videresalg for øje!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Men husk du må ik importerer dem fra udenfor EU, hvis det er med videresalg for øje!

Hvis der ikke er tale om kopier skulle det da ikke være noget problem?!

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Dannevang:

Fashion-Seller:

Men husk du må ik importerer dem fra udenfor EU, hvis det er med videresalg for øje!

Hvis der ikke er tale om kopier skulle det da ikke være noget problem?!

Kopier eller ægte er underordnet! Du må ik importerer dem fra lande udenfor EU, hvis det er med salg for øje! Og typisk vurdere SKAT/Tolden at forsendelser med over 3-5 stk er med videresalg for øje...

Du kan læse meget mere om parallelimport i denne guide om parallelimport ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Kopier eller ægte er underordnet! Du må ik importerer dem fra lande udenfor EU, hvis det er med salg for øje! Og typisk vurdere SKAT/Tolden at forsendelser med over 3-5 stk er med videresalg for øje...

Må jeg spørge hvor du har det fra? Synes det lyder lidt underligt. Kan godt huske noget om, at der er nogle tekstil kvoter osv. der er blevet reguleret i mængde, men mindes aldrig at have set noget om et total forbud. 

Arbejder med online salg og design.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

PS. Arla, du må undskylde jeg hijacker din tråd - håber det er ok, da det måske er lidt relevant for din situation også...

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Dannevang:

Må jeg spørge hvor du har det fra? Synes det lyder lidt underligt. Kan godt huske noget om, at der er nogle tekstil kvoter osv. der er blevet reguleret i mængde, men mindes aldrig at have set noget om et total forbud. 

Det har intet med tekstil kvoter eller andet at gøre. Der er tale om trademark/varemærke krænkelser, og det straffes, hvis enten varerne bliver taget i tolden, eller fundet til salg nogen steder...

Nike og Adidas har kodet alle deres varer, så de kan se præcist, hvor i verden de er sat i cirkulation...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det har intet med tekstil kvoter eller andet at gøre. Der er tale om trademark/varemærke krænkelser, og det straffes, hvis enten varerne bliver taget i tolden, eller fundet til salg nogen steder...

Nike og Adidas har kodet alle deres varer, så de kan se præcist, hvor i verden de er sat i cirkulation...

Ahh - takker. 

Og bare lige så jeg kan blive endnu klogere, hvori ligger krænkelsen af varemærket? Igen under antagelse af at trøjerne bliver erhvervet på legal vis fra en grossist uden for EU.

Arbejder med online salg og design.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)