Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Labels

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kettinge
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige været en tur rundt på Amino, for at se hvor jeg nu lige skulle poste et indlæg om at jeg mangler en kontakt der kan trykke nogle labels for mig, men synes ikke rigtig at der er nogen forummer der passer, ærgeligt når man nu ved at der muligvis er flere amino''er dr kunne hjælpe.

Så hvad med et forum hvor man kan forespørge på en ydelse?
 
Men det korte af det lange er at jeg skal have lavet nogle "små" labels der skal sidde under etiketten på en vinflaske, indeholdende navn m.m. - trykt i guld på sort....
Nogen der kan hjælpe?
 
 
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Se om du kan komme i kontakt med Jesper fra MediaMouse. Han kan helt sikkert hjælpe dig :)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at "diverse kontakter" egner sig rigitg godt til sådan et spørgsmål.

mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/4/2005 8:11:08 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Jeg synes, at ''diverse kontakter'' egner sig rigitg godt til sådan et spørgsmål.

mvh Hans


Lige præcis, det er den du skal bruge.

Dbh Martin
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Jan,

Som min navnebror skrev, så kan jeg nok godt hjælpe dig. Vi kan godt lave labels med special-farver - f.eks. guld som du efterspørger. Men kan du ikke sende mig en email på "jesper snabelA mediamouse.dk", med dine kontaktinformationer, så jeg kan få nogle nærmere oplysninger omkring antal m.m. og eventuelt et digitalt udkast af den label du havde i tankerne?
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Fra Kettinge
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, - jeg må have over set forummet kontakter, det er da logisk nok at det er der den hører hjemme, - det er hermed noteret.

Jeg tager fat i Jesper og håber vi kan nå til enighed om at få lavet et godt produkt
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)