Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design nøglering. Kreativ sparring og hjælp til produktion ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har et produkt jeg skal have lavet. Jeg skal have produceret en nøglering. Jeg har tænkt lidt over koncept og grundlæggende design.

Jeg skal bruge hjælp til at finpudse detaljerne samt finde ud af hvor den kan blive produceret til fornuftig pris.

Er det noget du kan hjælpe med hører jeg gerne fra dig. Jeg giver gerne lidt for hjælpen.

Jeg bor i nærheden af Århus.

Mvh Ivan

Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selve nøgleringen eller kæden der skal laves. Det er noget i retning af det design man ser ved Stelton. Zone mv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det du vil have hjælp til, at finde nogen som kan producere din nøglering? - eller søger du hjælp til selv at starte en produktion?

Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke vedhænget men selve nøgleringen der skal være specielt designet. Jeg har kigget på ovenstående links og tager muligvis kontakt. Har også kig på et firma i Hong kong men er bekymret for kvaliteten. Jeg takker for input :-) Jeg skal også bruge noget sparring til designet tror jeg. Jeg arbejder lidt videre og vender nok tilbage m et par spørgsmål... Mvh Ivan
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan

Vi har laver rigtigt mange nøgleringe hvert år og kan også hjælpe dig lidt på vej med design. Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis det skulle være af interesse.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 24. Sep 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at kontakte Majken hos Jysk emblem fabrik hun kan hjælpe dig og de er billige og utrolig dygtige
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)