Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har den bedste idé!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nææ.. Det er der skam heller ikke, bare jeg også får en god bid af kagen. :-)

Men google er nok også at overdrive lidt, så stor tror jeg nu heller ikke, at den bliver. Men det kan godt gå hen og blive en lille mia. forretning. Google er jo en gigantisk international forretning.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjimen:

Jeg synes det er lidt forkert af dig, at gribe det an på den måde, da du jo intet ved om den idé. Den er meget ligetil, og det er nemt at koble nye ting på forretningen. Meget nemt at være kreativ i det henseende. Men jeg behøver tydeligvis ikke at uddybe yderligere, da du jo ikke virker interesseret alligevel.

Nu var det ikke for at kritisere din idé, alene for at give dig lidt information om hvordan tingene er i den virkelige verden (mentoring). Og der er det slut med dem der vil sidde i en hule og håbe på at tjene penge. Alene at der er massere muligheder for at tjene penge, om det er ligeså mange, vides af gode grunde ikke.

Der er ingen folk i dag, generelt, der gider vente 5-10 år på en succes, og det er alt for lang tid på en unki idé. Som andre har skrevet, og som jeg er enig i, så er der intet til hinder for at andre kan plagiere din idé - med mindre der kan laves en eller anden form for beskyttelse, som jeg så henviste til (mentoring).

Og en del af verdenen i dag fungerer netop gennem gadgets og andet lir som personalet kan lege med, hvorfor det ikke er smart at sige der ikke bruges noget på nogetsomhelst. For reelt set kan man blive millionær i DK på 2-4 år hvis det er det man prioriterer, og man har 1½ - 2 jobs. Jeg har kun mødt én igennem hele mit liv som har været istand til at leve på den måde og vende hvér en krone, hver eneste - og han er syg i bolden menneskeligt set, og han har ikke nogen venner. For ham drejer det sig om at spare alt hvad han kan, og han ender rig og ensom.

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følte mig nu heller ikke så synderligt stødt. Synes bare, at det måske var en lidt pejorativ måde, at sige tingene på, altså "hule".

Jeg tror i har misforstået mig fuldstændigt. - "Hovedkvarteret" skal skam ikke være en lille hule, med en gammel 486'er til deling. - Der skal være gode arbejdsbetingelser, og der skal bruges penge på firmaet. Der skal da muligvis en firmabil eller flere til. osv osv. - Ting jeg ikke orker at sidde at remse op lige nu. Men jeg ved det skam.

Når jeg siger overskud - Så er det efter, at alt i firmaet er betalt. - Altså rent overskud, efter lønninger, opsparing til udstyr, regninger osv. er betalt.

Og når jeg siger vand og brød, så hentyder jeg til privaten, og at jeg selv vil foretrække at bo i en lille et værelses lejlighed, for ikke at bruge for mange af firmaets penge.

Det rene overskud, efter at alt i firmaet er betalt, skal ikke fordeles mellem mig og min partner i ren kådked. - Nej, vi har den løn som der er fastsat af firmaet (os selv) som er besindig, da overskuddet ikke skal gå til enorme lønninger, men derimod til ekspansion i alle afskygninger. Da det er den eneste rigtige måde at stopfodre et firma til at få vokseværk på. - Ja, det kan sagtens gå hurtigt uden. Men det går meget hurtigere når man gør det. Det giver jo sig selv. :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Og misforstå mig ikke, når jeg siger at jeg vil leve af vand og brød, i en lille lejlighed.

 

Det er kun fordi jeg i realiteten er en livsnyder, jeg vil sikre mig, at min forretning vokser sig stor nok, til at jeg kan nyde resten af mit liv i sus og dus, med alskens luksus, uden at bekymre mig om noget som helst.

 

Men man skal yde før man kan nyde.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjimen:

Det er kun fordi jeg i realiteten er en livsnyder, jeg vil sikre mig, at min forretning vokser sig stor nok, til at jeg kan nyde resten af mit liv i sus og dus, med alskens luksus, uden at bekymre mig om noget som helst.

Det er vi vel allesammen hvis vi rammer det rigtige :)

Anyway - hvis du mangler en at tale med om det, så skriver jeg gerne under på en NDA, inden snakken evt går videre. Send en PB med dit telefonnummer hvis det bliver aktuelt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan forstå, at du er parat til at ofre meget på privatliv siden. Et internet baseret projekt, åbner samtidigt mange muligheder for at bosætte dig andre steder. Jeg bor i Thailand, og ved hvor billigt man kan gøre tingene hernede, så jeg vil foreslå dig at overveje mulighederne i at bosætte dig hernede i en periode. Det opstartsbeløb du skal bruge i Danmark vil være betydeligt mindre hernede. Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du vil snakke om de forskellige muligheder her i Thailand. lars@amarisas.com
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dobbelt indlæg...
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

kender alt til det er hårdt i starten og man lever af vand og brød og bro billigt for at have råd til sin ide brugte over 100.000 kr. i at købe af domæne navn .

Har unik ide ville udbrede amerikansk strip, og få gang i min strip branchen.

Vis hjemmeside som jeg tror det er efter gennemlæst hvad du skriver kræver det lidt grundviden så man ikke dummer sig , derved kan neden stående tekste bruges

Er harme svært at finde dygtige it nørder i starten var jeg uvidende kvajhovedet og simpelthen værste amatør til at skrive rimelige kravspecifikation eller at  tjekke om web leverandør havde talt sandt, uden kunne skrive rimelige kravs kravspecifikation var det tids krævende, for de gode at give rimeligt tilbud tilbage for hvem vil gider bruge tid på en der ikke kendte alle sine krav det lærte jeg hen ad vejen, når jeg havde dummet mig, med de forkert udvikler for der var kun tilbage dem ikke kan finde ud ad for de var både billigste hvad de skriver og sagde bare ikke da de var færdig

 

Kender ej dit produkt med uden at kende markedet eller vil skrive hvad det kræver f.eks. branchen område er det harme svært at vi kan videre formidle vores viden så du ikke kvajer dig i ekstrem grad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex. Jeg har prøvet at kontakte dig via. Sms på tlf: 50186454, som du oplyste mig.

 

Men jeg får fat i en ældre herre ved navn Bjarne, som ikke kender noget til det det her. - Så jeg går udfra, at du har lavet en tastefejl.

 

Mvh. Jim.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo som bageren der har slået et for stort brød op

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)