Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af design t-shirts

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

 

Har set mange artikler herinde omkring tøj etc. Hvor mange skriver om fabrikker i polen og asiatiske lande, som kan producere billigt...

 

Jeg leder efter steder, hvor jeg kan få opfyldt mine behov, med de designs jeg ønsker - altså ikke bare standard tøj med tryk etc.

Jeg forventer selvfølgelig stadig at holde omkostningerne nogenlunde nede  - men det er design og kvalitet frem for et billigt produkt..

Jeg har designet og trykkene på plads - mangler et firma der kan udføre det.

 

Hvis der er nogen der kan hjælpe - så skriv endelig :)

 

God dag

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tbarker.dk

Det kan jeg godt hjælpe med.

Jeg formidler produktion fra Portugal, det er fabrikker der blandt andet producere Ralph Lauren og Abercrombie Fitch, De har højt fokus på kvalitet, og kan producere relativt små mængder til konkurrence dygtige priser.

Send gerne en mail til Kristian@connectedbn.dk med en design fil mm. og jeg skal hente et tilbud hjem til dig.

Mvh Kristian

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

 

Tak for det hurtige svar.

 

Jeg afventer lige filerne fra min designer - og så smider jeg dig en mail.

 

Vh

 

Thomas

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg producerer for designere som dig selv og op til mellem store privat labels på Madagaskar og Mauritius.

Arbejder bla med en fabrik der levere lignende koncept af printede t-shirts til flere af de franske modehuse uden minimum. Men så er en t-shirt heller ikke helt billig at producere.. der er faste "set up" omkostninger der skal dækkes ca 30 usd pr farve. Så kan du selv regne lidt på det eller send mig en mail og vi kigger på det.

 

Mvh

skandic-distribution.com

 

 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en del tøj producenter ned i Makedonien og generalt i landerne fra tidligere Jugoslavien, der producerer i forvejen efter ordre til det Europæiske marked. Hvis du kan specificere hvad du har brug for, kan jeg godt prøve at undersøge hvor de står hen...

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tager du ikke bare på en af tøj messerne i Tyskland/Köln, måske Bella Centeret og find kontakter selv uden mellem led.. Wink

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)