Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vi gør det bedre end de andre

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet skudt i skoene at min nye virksomhed www.catillo.dk er en lost cause. At det at starte en virksomhed op der skal levere små hjemmesider er megatåbeligt og at markedet er oversvømmet.

Jeg er ligeglad og jeg vil bare her på Aminio begynde at fortælle omverdenen at www.catillo.dk eksisterer og er kommet for at blive.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedet ER mega oversvømmet. Men hvis du vitterligt er bedre end alle de andre, så får du heller ikke problemer med at finde noget at lave :-) 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Catillo:

Jeg er blevet skudt i skoene at min nye virksomhed www.catillo.dk er en lost cause. At det at starte en virksomhed op der skal levere små hjemmesider er megatåbeligt og at markedet er oversvømmet.

Jeg er ligeglad og jeg vil bare her på Aminio begynde at fortælle omverdenen at www.catillo.dk eksisterer og er kommet for at blive.

Også fint nok. Men behøver du oprette flere indlæg for at fortælle om dit firma?!


Man behøver jo ikke holde sig fra et marked fordi det er "oversvømmet". Tværtimod hvis der er mange firmaer i et marked kan det jo netop skyldes, at der også er mange kunder. Så skal man jo netop vise man er bedre end de andre.

Du ønskes held og lykke med dit projekt.

Brian

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der med indlæggene er fordi jeg var i tvivl om hvor det var bedst at oprette et indlæg, så de 3 jeg har oprettet var de mest relevante. 

Tak for det Brian, det vil vise sig om jeg har ret :)

Catillo, Web der virker!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Er ikke sikker på hvad i præcist hvad i tilbyder.

Efter læst på siden kan jeg ikke finde ud hvad koster en hjemmesiden ca. at få lavet.?

hvor skal den ligge er det hos jer, jeg kan se noget af det er leje per måneden.?

Kan der ikke laves et prøve logo ind så kan se hvad det er i tilbyder?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Markedet ER mega oversvømmet. Men hvis du vitterligt er bedre end alle de andre, så får du heller ikke problemer med at finde noget at lave :-) 

Det tror jeg ikke du skal være for sikker på. Det er ikke nok at være den bedste rent fagligt hvis man ikke kan sælge sig selv.

Faglighed kan nemt modarbejde salg, - det har jeg set tusindvis af eksempler på.

Og jeg kan også bekræfte at markedet er oversvømmet. Man skal virkelig gøre sig bemærket for at få success, - og så tror jeg ikke der er penge nok til alle.

 

Pris og kvalitet er i min optik meget svagt målbar, så jeg tror ikke det gavner hverken at påstå:

1. At du er bedst

eller

2. At du er billigst

 

Når en ny kunde skal ud og finde en webleverandør er du en ud af en million - så fokuser på gensalg !!! :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig i etableringsfasen, så oplysningerne er lidt sparsomme på hjemmesiden.

Konkret er det hjemmeside med design, CMS og grundlæggende søgemaskineoptimering (indtilvidere hjælper vi med at formulere teksten og sætte det korrekt ind i den hjemmeside vi leverer) for kr. 2495.

Før beslutning om køb laver vi designforslag ud fra kundens ønsker, sådan at kunden kan forkaste hvis de ikke synes det er noget ved. 

 

 

 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Catillo:

Jeg er ligeglad og jeg vil bare her på Aminio begynde at fortælle omverdenen at www.catillo.dk eksisterer og er kommet for at blive.

 

SÅDAN - skal det lyde! - du har ihvertfald den rette ånd! - Husk det når "vandende" også går dig lidt imod.. Lige meget hvor meget et marked måtte være oversvømmet, så er der ALTID plads til dem der brænder for det de kan!

Go' vind!

Vh/ Ulrik

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige brugt 12 klik og 8 min. på din hjemmeside (i din forretning),

Pæn og nydelig.

Hvis du skal leve op til din målsætning, så skal du tage dig sammen og se at få noget mere overbevisende på siden, det der er der nu, er som en kopi af tusindevis af andre sider og forretninger - og ærligt talt det har vi set.

Vis hvad det er - du kan og vil.

Dine målsætninger og visioner er direkte kopieret fra en skolebog - det er en ommer! 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input Glasmager.

Jeg er enig :) og der kommer til at ske en masse på den front inden længe.

Indtil videre har jeg fået hvad jeg skulle bruge fra Amino, nemlig besøgende fra ekstern kilde sådan at www.catillo.dk kunne begynde at blive indekseret af Google.

Så tak for besøget, og kliksene er meget glad for det :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)