Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook sider

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt du har en god tålmodighed Patrick. :-)

Jeg skal bare ha fundet en måde at vise iframes på. Så ligger landet jo åbent hvad jeg kan vise i dem. Jeg kan jo lave en side på mit site som er de 520px bred, og hente de samme oplysninger i en database som vises på mit "rigtige" site.

Der er med garanti også andre muligheder for at vise dynamisk indhold, men som regel tyer man til det man kender. Løser det ikke problemet så går man videre. Det kan jo også være de kan lægges i en div dynamisk med Ajax, men det har jeg slet ikke prøvet endnu, tror facebook er rimelig striks med brugen af skripting.

Må hellere lige få slebet de sidste færdig for i dag før jeg ser på det. De stakkels kjøwenhawnere kan ikke få slebet deres knive ordentligt andre steder :-)

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Michael. Din kanvas-side kan du sagtens få vist som en iframe. Dertil så er Facebook, som du selv siger, ikke glade for at lade folk få frie tøjler med hensyn til JS - som egentlig også er ret forståeligt.

Dynamisk i database-sammenhæng:
Du kan altid få vist indhold fra din database, som er med til at gøre siden "dynamisk" i form af indhold. Dette kan jo være smart i mange sammenhæng, da det ofte mindsker arbejdet meget.

Dynamisk i usability-sammenhæng:
Facebook kan jo ikke lide at du får frie tøjler, men dog har du jo stadig FBML at lege med. Der er mange begrænsninger, men du kan da få pop-up's, faner med videre.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)