Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode iværksætter citater

Side 27 ud af 39 (381 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

A great answer leads to several questions, citat fra mig selv

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Har ikke lige fået læst alle 2xx indlæg igennem men her er mit bud:

"Den der rejser alene, kan rejse med det samme. Mens den der rejser med andre, må vente til de er klar"

H.D. Thoreau

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Jeg faldt lige over et par citater, som retter fokus på ledelse.

Napoleon: rather have an army of rabbits led by a lion than an army of lions led by a rabbit.

Gandhi: You must be the change you want to see in the world
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Citat ukendt:

Egen sucess er godt - andres fiasko er heller ikke at kimse af.  Devil

Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

 
Whether you think you can or you can't, either way you are right. - Henry Ford

 

Denne hér tråd gemmer de forhåbentlig på Nationalmuseet til eftertiden. Den er sgu bevaringsværdig.  

Webløsninger med Joomla CMS - Wied Webdesign

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for masser af inspiration - Super tråd! 

Et par af mine favoritter:

  • Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid

 

  • Even if you're on the right track, you'll get run over if you don't move

 

  • I'll rather die standing - Than live on my knees

 

  • The harder you work - The luckier you get

Således opladet til dagens arbejde...

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

  Her er så et citat som jeg er vokset op med - det er mere en advarsel end en inspiration:

Min far har altid sagt til mig "Hvis lortet virker, så lad være med at pille mere ved det !!!" Stick out tongue.

/Jesper

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

 Ting man skal have slettet fra sit tankesæt som iværksætter(og sætninger man kan putte ind i sit hoved i stedet for. Sæt selv dine egne sætninger ind. Prøv at gør det sjovt. Og gør det som en øvelse, når du har ro omkring dig og tid ) :

 

" Rige og succesfulde mennesker er onde og udnytter andre "  (Det var en sjov betragtning, har du lært det af folk med masser af fiaskoer ? Folk der er bitre og fyldt med had og ondskab ? )

" Nåhhh, så skal man rigtig være fin på den, Hellerup dreng "  (hehe ja det skal jeg da. Husk du er altid velkommen i mit liv.ligemeget hvor jeg bor og hvor meget jeg tjener )

" De rige udnytter de fattige "  ( Jeg mener at de rige skaber arbejdspladser og penge til folket. Men ja nogle mennesker er onde , både rig og fattig )

" Penge vokser ikke på træer "  (Nej de vokser ud af de ideer jeg får hver dag, og den livsglæde og skabertrang jeg har )

" Penge er et satanisk mesterværk, og alle i branchen går med sikkerhed bersærk, så snart de sætter fingrene i det "  (Uddrag af tekt med C.V Jørgensen fra nummeret : Et satanisk mesterværk )

( Jeg er sgu ked af det på dine vegne Carsten Valentin Jørgensen, at du har fået indpodet det billede at penge og succes er lig med satanisme. Det må bringe din egen succes i et bizart dillemma ? Fordi du ER jo et godt menneske. Men det er selvklart, da jeg ved hvilket miljø og tidsalder du er vokset op i. )

Min egen tankegang er at Satan ikke ønsker det bedste for dig. Han ønsker dig knust på alle områder, også det finansielle. Hvor imode Gud ønsker lykke for dig på alle områder. Han ønsker dog også at du giver en vis procentdel til velgørende formål efter eget valg. Kan være familie, en ven, en organisitation.

 

Min pointe er at rigtig mange mennesker er afskåret fra succes, da de er opvokset i en kultur som lærer os af succes er farligt. Disse budskaber sidder SÅ dybt i os, at mange af os ikke er engang er bevidste om det , SELVOM vi søger succesen.

Vi vil dernæst, ubevidst, selvsabotere vores forretning og succes. Da vores ubevidste(som dog kan bevidstgøres, hvilket jeg prøver nu) søger at opfylde sin egen profeti/ sit eget regnestykke : Hold dig væk fra succes, det gør ondt  

Dernæst er der frygten for at blive frosset ud socialt, hvis man kommer til mange penge, eller får megen succes.. Al den frygt skal bare ud af systemet. Den er irrelevant og illusorisk.

Vær det bedste du kan. Du har fortjent det, din familie har fortjent det. Verden har fortjent det

venlige hilsner

Movement- Business that moves me 

 

 

 

 

 

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Endnu et par citater: 

Min recept på succes er enkel: 10% inspiration, 90% transpiration. - Rolf Kauka.

De fleste mennesker gør det ene efter det andet. Mennesker med succes gør det ene før det andet. - Charles Wilp.

Side 27 ud af 39 (381 indlæg)