Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relaterede produkter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Som tidligere fortalt, er jeg i fuld gang med at starte en webshop.

 

Varelageret bugner og alt er næsten på plads nu. Så jeg er ved at lægge sidste hånd på projektet (inden åbningen). Så ville jeg lige høre jeres mening omkring placeringen af "lignende/relaterede produkter" ''s placering.

Skal disse vises sammen med det påglædende produkt inden køb? eller skal de vises sammen med/ved produktet, men i indkøbskurven?

Hvad siger i?

/Charly

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
før køb da, når kunden er kommet til indkøbskurven er de jo ved at købe, så skal de da ikke stoppes i deres købsproces. Men det er selvfølgelig bare min mening.
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Magle

Jeg kan godt følge dig..

Men jeg mener bare, når de har trykket på læg i kurv/køb knappen så ryger de ind i kurven og så er de relaterede produkter ikke længere synlige. Så tror jeg effekten er væk?



 



/Charly



Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charly

 

Hvorfor begrænse sig??

 

Når folk er inde og shoppe og fx kigger efter en bluse - så skal de da også fristes af et lækkert tørklæde, for selvom de egentligt kun er på jagt efter en bluse, så kan et tørklæde til kr. 100 jo sagtens tages med som impulskøb.

 

NÅr folk så skal til at tjekke ud, så skal de da lige have et rigtig godt tilbud med på vejen.

 

Dvs. man kan da gøre begge dele samtidig.

 

Skal der vælges, så vil jeg helt sikkert også mene at tillægsprodukterne skal tilføjes før folk går til kassen. Jeg tror at når folk først er gået til kassen så vil de gerne gøre ordren færdig så hurtigt som muligt. - men blot min mening, jeg har ingen praktisk erfaring.

 

Hilsen Morten

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-01-2007 09:01:24
Forfatter: Tyllesen

Hej Magle

Jeg kan godt følge dig..

Men jeg mener bare, når de har trykket på læg i kurv/køb knappen så ryger de ind i kurven og så er de relaterede produkter ikke længere synlige. Så tror jeg effekten er væk?







/Charly




det er selvfølgelig lidt en anden sag, når de  kommer ind til kurven/tjeck out, så snart de har tilføjet det i kurven, så hvis de skal se indkøbskurven når de tilføjer et produkt ville jeg også gøre beggedele, som Wideeyes siger.. ellers er jeg som jeg nævte modstander af at forevire/forstyre kunden når de er ved at tjekke ud.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)