Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabssoftware

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter noget software der kan facilitere en mere automatiseret omgang med varer og regnskab.

Indtil videre har jongleret med excel ark, og det er tidskrævende.

Informationer programmet skulle automatiseres kunne være: udregning af overskud, opstilling af et løbende budget, varenumre/antal, generering af faktura med automatisk fakturanummer, adresse(mulighed for at indhente kundeadresser fra vores betalingsgateway eller et excel ark.)

Softwaren skal bruges til at gøre administration af webshop, skatteanmeldelser osv. lettere.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Tønder
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 148
Fra  KATRINESkøkken.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sejlerjoe:

Jeg er på udkig efter noget software der kan facilitere en mere automatiseret omgang med varer og regnskab.

Indtil videre har jongleret med excel ark, og det er tidskrævende.

Informationer programmet skulle automatiseres kunne være: udregning af overskud, opstilling af et løbende budget, varenumre/antal, generering af faktura med automatisk fakturanummer, adresse(mulighed for at indhente kundeadresser fra vores betalingsgateway eller et excel ark.)

Softwaren skal bruges til at gøre administration af webshop, skatteanmeldelser osv. lettere.

Hejsa

Jeg har lige startet en ny webshop op, og er ganske ny i det med nethandlenog webshop, så jeg har kigget rundt og prøvet forskellige løsninger på faktura/lager/moms programmer.

Jeg fandt frem til disse:

Finans CE: Ok program, er lidt inviklet at finde rundt i og er ikke så pro at se på.

Economics: Et super fed program specielt da den udelukkende er online, dvs. at feks kan de revisor kigge med i regnskabet løbende.

Summasumarum3: Det var den jeg valgte, da man kan få det program "gratis" til 300 posteringer. Det er overskueligt, og laver alle de udregninger bag faktureringen (moms osv) enkelt uden der er for forvirrende at finde rundt i.

Men prøv de forskellige. De har stort set alle sammen 30 dages prøve tid.

Hilsen

Johnny Nørgaard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)