Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG HAR EN IDE! - Hjælp & rådgivning søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folks. :) 

Jeg hedder Simon, er en ung knægt på 15 år med store drømme om eget virksomhed og alt det pjat engang i fremtiden. Men for at starte stille og rolit ud, har jeg i planerne sammen med en nær ven, at starte en online lookbook op. Over hovedet ikke i nærheden af lookbook.nu eller noget, men en hjemmeside kun baseret på mine og min vens billeder/photoshoots. Det ofte set at butikker eller mærker har deres egne lookbook, men aldrig enkle personer, så det noget nyt, jeg ser som en konge mulighed!

Hvad skal andre have ud af det her? Jo forhåbentligt en masse inspiration. Eftersom det pigerne der har taget over med hensyn til bloggene, men jeg ser dette som en mulighed hvor drenge kan hente inspirationen fra.

Hvordan og hvorledes? Jo vi har en god fælles ven med gode fotograf evner, som er klar til at stå til rådighed, og så det bare om at finde nogle gode hovedemner & budskaber billederne skal bringe, så vi ikke kører død i den samme hvide baggrund hvergang. 

Hvor skal penge komme fra? Jo det det jeg gerne vil ha' hjælp til! Vi har som udgangspunkt reklame som den største pengemaskine i det her projekt. Men har du ideer til evt. andre muligheder for at hive penge ud fra den her ide? Så kommenter gerne :) 

OG er det her overhovedet noget der vil holde eller er jeg helt forkert på den? Bring alt frem.

mvh. Simon Rubæk 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit projekt skaber interesse og besøgende, så vil du altid kunne tjene penge den vej.

Jeg er mere nysgerrig efter, hvordan I adskiller jer fra de mange sider, hvor man kan have sine billeder uploadet på nettet? flickr, picassa osv.

Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jo, du har ret der ligger mange billeder på ex: flickr, picassa osv. Men synes det her er et helt andet koncept. Det her vil ikke bare blive en side hvor du smider billeder op, men en hel mode verden for unge drenge. Ved at fortælle igennem billeder, hvordan man kunne se ud, vise idéer frem, så de netop kan blive inspireret.

Der ikke særlige mange drenge-mode blogs, og hvis der endelig er nogle, er det "catwalk-mode" altså tøj man aldrig kunne finde på at vise sig i. Vi vil tage billeder i tøj, man vil ses i. 

Forstår du hvor jeg vil hen? Altså lave en side hvor unge kan blive inspireret til tøj, de rent faktisk vil gå i. 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det lyder spændende.

Er det i stil med gademode.dk?

Mvh. Teis

Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan man godt sige. Vi ville bare bestå er et team, så billeder ikke bare bliver med en tilfældig baggrund, men gennemtænkte billeder. Men ja hele idéen med at blive inspireret er den samme. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)