Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop løsning er nemmest?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har hen over weekenden forsøgt mig med 2 forskellige webshop løsninger, men syndes ikke at hverken oscommerce eller PrestaShop lige er sådan til at lege med, der mangler en del i oversættelserne til Dansk.

Hvilken løsninger findes der ellers?

kravet er at det skal være PHP og hosten det ligger på pt. er Gigahost.

Jeg håber at i kan hjælpe mig med at finde en god løsning.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den SKAL ligge på Gigahost skal du bare være opmærksom på det ikke skal være for tungt. Jeg bruger Magento og det ville ikke være optimalt at have liggende på Gigahost.

Presta brude da også være til at finde ud af?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg brugt de sidste 15 timer på at få Magento til at spille rigtigt. men ene fejl efter den anden opstår - og løsningerne er langt fra nemme.  Så anbefaler langt fra magento. Trist at der er deadline på det imorgen og fejlene først opstår dagen før, ellers havde jeg måske brugt et apr tiemr på at finde løsningerne på det.

 

PrestaShop er nemt, jeg brugte det selv, men på grund af fejl i paypal modulet (1c error) så kunne mine betalinger ikke gennem føres..

 

overvejer selv om jeg skal få oscommerce installeret alligevel, selvom jeg nu helst ville have presta.

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Joomla med Virtuemart, det syntes jeg er temmelig nemt at gå til, og det kræver efter min overbevisning ikke meget "power".

Dog hvis man kalkulerer med flere 1000'nde ordre hver dag, skal man nok gå seriøst til værks :-)

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale dig at bruge lidt mere tid på Prestashop og evt. læse lidt af de guides jeg har skrevet til det.

Oversættelsen til dansk er stort set 100% færdig og du kan downloade den direkte fra prestashops hjemmeside her.

God fornøjelse :)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian R.:

Vil anbefale dig at bruge lidt mere tid på Prestashop og evt. læse lidt af de guides jeg har skrevet til det.

Oversættelsen til dansk er stort set 100% færdig og du kan downloade den direkte fra prestashops hjemmeside her.

God fornøjelse :)

 

Er det bare mig eller er Prestashops udbud af templates utrolig ringe i forhold til Magento f.eks?

xxx

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

For at kunne yde rådgivning vedr. dette så mener jeg som minimum bør kende dit behov samt kompetencerne hos dem som skal arbejde med den webshop.

Det virker som om dem der skriver herinde kender til hvad du gerne vil, gør de det?

Skal der kodes behind i PHP?
Er det pga. at systemet automatisk skal tracke en søgning eller ordre og sende et nyhedsbrev 4 dage efter ordren osv. osv.
Skal der vises galleri for hvert produkt?, ZOOM funktion?, valg af størrelse eller varianter af produktet? Er det en e-shop med mange departments og varelager styring?
osv. osv.

Hvordan kan jeg svare på hvad er nemmest uden at kende til dit behov samt hvilket kompetencer dem som skal arbejde med shoppen har?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)