Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at finde på et firmanavn

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej... Jeg skal til at starte mig et gulv firma og jeg ville høre om der nogen der kan hjælpe mig måske komme med nogle forslag til hvad der ville være et godt navn??  Mvh Nick

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick,

Du bliver simpelthen nød til at uddybe konceptideen lidt så vi har lidt mere at arbejde med, andet end at du vil sælge gulve.

Jeg kan anbefale www.thorborg.tv, hvor der er en video om hvordan man finder et godt firmanavn, som måske kan gi' dig lidt inspiration.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick's gulvservice.

Jeg gir den gerne et forsøg mere, hvis du uddyber hvad firmaet kan/skal kunne, kerneydelser, målgruppe osv. osv.. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

mandenpågulvet.dk ? ;)

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Tak for jeres ideer men hoved opgaverne er at afslibning af gulv men kan os godt lave alt mulig andet inde for gulve... 

Jeg har selv en ide Nordisk Gulv Service hvad synes i om den?Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Basis Gulvservice - Fundamentet til et flot hjem

Med venlig hilsen

Cong Wang

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

negik:

Hej.. Tak for jeres ideer men hoved opgaverne er at afslibning af gulv men kan os godt lave alt mulig andet inde for gulve... 

Jeg har selv en ide Nordisk Gulv Service hvad synes i om den?Smile

Hvorfor ikke Europæisk Gulv ServiceBig Smile

Synes personligt ikke det er så vigtigt hvad sådan et firma hedder, men tror nu Nordisk er at skyde lidt over målet for et enmandsfirma. Så er det bedre at kalde det Byens Gulv Service eller navngiv det efter den by eller nærområde du befinder dig i

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være opmærksom på at du ikke begrænser din fremtidige virksomhed unødvendigt. Hvis I nu på et tidspunkt udvider sortimentet til f.eks. tæpper eller vinduer eller hvad ved jeg, så vil et virksomhedsnavn med "Gulv" nok lyde lidt sjovt. :)

Hvor geografisk er det jeres målgruppe befinder sig? er det hele Danmark eller ?

Og vælg et navn, hvor domænenavnet også er ledig.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.. Kan godt se at det er måske lidt voldsomt at kalde det nordisk gulv service for en en mands virksomhed men synes bare det lyder meget godt.. Domænet er altså ikke taget

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set lidt videoer inde på www.thorborg.tv og han siger at han ville anbefale at man finder på et navn der ikke betyder noget eller noget der ikke passer ligesom blå bananer hvis det feks er bananer man sælger... Er der nogen af jer der måske kunne komme med nogen ideer til et navn af den type??

De første mange år regner jeg med at jeg skal kun skal havde med gulve at gøre for så tro ikke det er så dårligt med at kalde det noget med gulve...

´Go dag

Mvh Negik

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)