Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du aktiv indenfor en nichesport og har du lyst til at medvirke i en kort artikel omkring din sportsgren?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du aktiv indenfor en nichesport og har du lyst til at medvirke i en kort artikel omkring din sportsgren?

Hvis dette er tilfældet, må i gerne sende en mail til jakob@sportnu.dk

 

I må meget gerne beskrive kort hvilken sportsgren og klub i dyrker jeres sportsgren i. Samtidig må i også gerne skrive kort om jer selv samt på hvilket niveau i dyrker jeres sportsgren på.

 

Her er et eksempel på en af de mange artikler vi tidligere har lavet:  http://www.sportnu.dk/VisArtikel.aspx?id=22

 

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, min "nichesport" relatere sig godt nok ikke til Sport.nu navnet meeeeeen here goes.

Jeg dyrker eSport - electronic sports - med andre ord computerspil; World of Warcraft & Counter-Strike:Source på højt plan.

Om dette kan være en slags "Hvad sker der på den anden side" i forhold til Sport.nu ved jeg ikke - Sig til hvis det er noget...

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Vi har på nuværende tidspunkt valgt at begrænse spil til Skak, Bridge, bordfodbold og Magic-Kort. Men Hvis vi en dag vælger at tilføje eSport. Vil du være den første vi laver et interview med.

 

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige igen, i håb om at der er nogle andre sportsudøvere der har lyst til at medvirke i en kort artikel.

 

Dbh Jakob / Sportnu.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)