Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anonymous angreb

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian R.:

Rimelig vildt at man ikke har udviklet et system endnu der kan modstå dette. Det forstå jeg ikke helt.

Det er jo næsten umuligt. Når du går ind på mastercards hjemmeside, så gør du jo det samme som dem der vil ligge siden ned. Der er ikke nogen forskel ud over hensigten.

Ligesom når vi ser billetnet gå ned, det er også pga overbelastning. Godt nok af andre årsager, men princippet er det samme.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Kristian R.:

Rimelig vildt at man ikke har udviklet et system endnu der kan modstå dette. Det forstå jeg ikke helt.

Det er jo næsten umuligt. Når du går ind på mastercards hjemmeside, så gør du jo det samme som dem der vil ligge siden ned. Der er ikke nogen forskel ud over hensigten.

Ligesom når vi ser billetnet gå ned, det er også pga overbelastning. Godt nok af andre årsager, men princippet er det samme.

Ved ikke lige hvem jeg skal citere, men jeg kunne godt tænke mig at vide, af ren nysgerrighed, hvor mange besøgende der skal til for at lægge min hjemmeside ned.

Har bare et billigt webhotel på gigahost.dk

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mark:

Kristian R.:

Rimelig vildt at man ikke har udviklet et system endnu der kan modstå dette. Det forstå jeg ikke helt.

Det er jo næsten umuligt. Når du går ind på mastercards hjemmeside, så gør du jo det samme som dem der vil ligge siden ned. Der er ikke nogen forskel ud over hensigten.

Ligesom når vi ser billetnet gå ned, det er også pga overbelastning. Godt nok af andre årsager, men princippet er det samme.

 

Ved ikke lige hvem jeg skal citere, men jeg kunne godt tænke mig at vide, af ren nysgerrighed, hvor mange besøgende der skal til for at lægge min hjemmeside ned.

Har bare et billigt webhotel på gigahost.dk

 

Det er svært at sige, for det kommer også lidt an på hvor mange du deler webhotel med. Umiddelbart vil jeg sig en 10000 besøgende i løbet af meget kort tid, vil nok kunne gøre din side så langsom, men igen, det er forskellige faktorerer der spiller ind :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
 

Det er svært at sige, for det kommer også lidt an på hvor mange du deler webhotel med. Umiddelbart vil jeg sig en 10000 besøgende i løbet af meget kort tid, vil nok kunne gøre din side så langsom, men igen, det er forskellige faktorerer der spiller ind :)

OK, der skal alligevel ret meget til før det går galt så :-)

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Henrik Nielsen:
 

Det er svært at sige, for det kommer også lidt an på hvor mange du deler webhotel med. Umiddelbart vil jeg sig en 10000 besøgende i løbet af meget kort tid, vil nok kunne gøre din side så langsom, men igen, det er forskellige faktorerer der spiller ind :)

 

OK, der skal alligevel ret meget til før det går galt så :-)

Ja generalt, heldigvis ligger min og din side nok uden fordres radar. Det der typisk også kan tvinge en server i knæ er feks en hacket mailkonto hvorfra der sendes nogle 100000 mails ud i timen

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Henrik Nielsen:
 

Det er svært at sige, for det kommer også lidt an på hvor mange du deler webhotel med. Umiddelbart vil jeg sig en 10000 besøgende i løbet af meget kort tid, vil nok kunne gøre din side så langsom, men igen, det er forskellige faktorerer der spiller ind :)

 

OK, der skal alligevel ret meget til før det går galt så :-)

Ja generalt, heldigvis ligger min og din side nok uden fordres radar. Det der typisk også kan tvinge en server i knæ er feks en hacket mailkonto hvorfra der sendes nogle 100000 mails ud i timen

Jeps, de angriber ikke os, det tør de ikke. Meningen med mit spørgsmål, var egentlig at finde ud af om min hjemmeside kunne tåle rigtig mange besøg på samme tid, f.eks i forbindelse med en pressemeddelse. Det ville jo være ret surt hvis en af de store medier linker til mig, og min hjemmeside går i sort bare der kommer 500 mennesker på, men hvis du siger at den godt kan tåle ca. 10.000 besøgende, eller deromkring, så kan jeg godt ånde lettet op.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)