Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mød Anthony Robbins

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Min gode ven Nicolai Moltke-Leth har købt en røvfuld billetter til Anthony Robbins show i London til februar 2006.
Jeg har aldrig selv set det, men regner med at tage med, da det skulle være noget af en oplevelse.
Jeg har hjulpet ham med at lave en side som let kan findes af søgemaskinerne hvor han kan sælge sine billetter:

http://www.tony-robbins-london.dk

Hvis nogen har været til hans shows, vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer og hvis nogen vil med, kan det være jeg kan lokke en bette rabat ud af ham, men jeg lover ikke noget.

Jeg er som bekendt på ferie fra i morgen, men jeg vil prøve at finde en netcafe hvor jeg kan følge lidt med.

Hold jer muntre.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Ken der ham ikke - det lyder sådan lidt frælst Scientology agtigt - Er det noget værd?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er mega amerikansk, men skulle være fantastisk. Han coacher nogle af verdens mest magtfulde mennesker.
Så gode venner siger, at det bestemt skulle være det værd, men jeg har ikke set ham endnu.

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er vist også mange af de der US stjerner der er til Scientology :) - Men som sagt, aner jeg intet om denne fyr. Det lød bare ekstremt meget som noget i den retning og  Scientology er jo kendt for ikke at sætte afsender på deres budskaber ...
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er genial den mand, jeg missede desværre hans show jeg skulle have været til i london men vil så gerne få tid næste gang.

Han var vist Bill Clintons rådgiver engang imellem og han har deltaget i en lang række film.
 
Nogle gange samler han folk i store hangarer og det skulle nærmest være "Divine" hvor han kan få folks hjerte til at banke roligere, etc etc.
 
Har kun hørt posetivt om ham.
 
God tur..
 
Nick
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Iøvrigt er han velkommen til at få det gratis op hos os på Futurematch hvor vi formidler kurser/uddannelse.

Bare han selv gider sætte det op via et brugernavn og password vi kan sende ham.
Vi har faktisk formidlet Anthony Robbins sidste gang det blev udbudt for en klient.
 
Han kan bare skrive til os hvis han har interesse i det.
Her vil det bl.a. kunne ses både på www.stepstone.dk under karriere, samt på Intranet hos en række klienter som har vores kursus system.
 
(reklamen er slut nu).
 
 
Fra Holte
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 62
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt er jeg meget ambivalent mht. Anthony Robbins.
Jeg har mødt flere mennesker som har været i kløerne eller under kløerne på hans teorier.
Nogle af de mennesker jeg har mødt har decideret skift "sind" og personlighed efter hans bekendskab, så jeg giver Mikkel ret i at han godt kan virke lidt "frelst".
Andre jeg har mødt har bestemt været meget drevet i deres hverdag af hans meninger, men hvordan de var før kan jeg ikke sige.
Jeg tror at man selv skal have en mening i og med "livet" før man kaster sig armene på ham ellers kan man vist nemt blive drevet rundt. Der er dog ingen tvivl om at han, som mange andre af slagsen, godt kan have gode pointen om hvordan man opnår sine mål, men man skal også selv kunne si fra og så til.

Gamle
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har bestilt 2 billetter!

Glæder mig HELT VILDT!
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/4/2005 11:06:20 PM Forfatter: Martin Thorborg

Han er mega amerikansk, men skulle være fantastisk. Han coacher nogle af verdens mest magtfulde mennesker. Så gode venner siger, at det bestemt skulle være det værd, men jeg har ikke set ham endnu. Dbh Martin

Har det sjovt.  Jeg, som måske de eneste herind, HAR set "Tony" og jeg vil siger at du vil få meget ud af det som du kan brug til dine foredrag.  Han er faktisk elektrisk på scene og kun Tom Peters er bedre. Alt de anden "take charge of your life, crap" vil du synes ikke om.fficeffice" />

 

Det siger jeg, uden at kende dig, fordi du en gang har skrevet her (http://www.thorborg.dk/blog/2005_02_01_archive.html)

Men hvorfor er det, at vi skal læse bøger der fortæller os, hvad der er totalt indlysende? Hvad er det der gør at så mange mennesker ikke kan se skoven for bare træer?"

 

Det er hvad Hr. Robbins gøre, han bare gentag ting man sku'' har lært i børnehavn.  Men det er mange magtfylde mennesker som har ikke lært det (måske det er hvorfor de har magt).

 

Men som du har sagt "Der er en tendens til at jo klogere man er, jo mere uddannelse man har og jo større virksomhede man arbejder for, des sværere er det at bevare jordforbindelsen. "  Klog ord fra en klog mand

 

 
Andy
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor mange af jer kom egentlig af sted, og hvordan var det? Kan ikke lige se om der er lavet en tråd om det efterfølgende, men nu er jeg blevet nysgerrig.

Anja
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)