Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mød Anthony Robbins

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 4/8/2006 1:20:40 PM Forfatter: AnjaKL Hvor mange af jer kom egentlig af sted, og hvordan var det? Kan ikke lige se om der er lavet en tråd om det efterfølgende, men nu er jeg blevet nysgerrig. Anja


Jeg var til det med min kone og det var en kæmpe oplevelse. Han er virkelig fantastisk må jeg sige.
Jeg skal nok skaffe jer en god rabat på arrangementet til september hvis det har interesse. Min gode ven Moltke-Leth har lovet at Aminoerne kan få billetter til specialpris, så sig til hvis det har interesse.

Dbh Martin

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/8/2006 4:07:59 PM Forfatter: Martin Thorborg

var til det med min kone og det var en kæmpe oplevelse. Han er virkelig fantastisk må jeg sige. Jeg skal nok skaffe jer en god rabat på arrangementet til september hvis det har interesse. Min gode ven Moltke-Leth har lovet at Aminoerne kan få billetter til specialpris, så sig til hvis det har interesse. Dbh Martin

Jeg ser Tony Robbins som unik i kommunikation - og det vil jeg gerne opleve. Jeg har de sidste 6 aar gerne villet opleve én af hans shows men det har aldrig passet med tid, sted og penge. Men i september er jeg i Europa og derfor paa (fly-)farten, saa jeg er bestemt interesseret i at hoere noget om en god pris paa billetten!

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,
 
 
Jeg har også hørt godt om Anthony Robbins og ville faktisk have været afsted i februar, men kunne ikke pga. skiferie. Du må gerne friste mig med en god pris næste gang Moltke-Leth har nogen billetter med Amino-rabat.
 
DBH
Uffe
 
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/8/2006 4:07:59 PM
Forfatter: Martin Thorborg
...Min gode ven Moltke-Leth har lovet at Aminoerne kan få billetter til specialpris, så sig til hvis det har interesse.

Dbh Martin



Det har interesse!

/DFL =)
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget spændende, men det er vel i London igen?

Hilsen
Flemming
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Fra Esbjerg er det faktisk billigere at tage til London end København.
 
( Ryanair.com )
 
 
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Så kommer han sgu til Danmark til marts i Forum med billetter til 3000 kr.

 

Anthony Robbins that is...

 

Tænkte der var nogle der måske ville vide det.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)