Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny herinde

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Har lige fundet vej til dette geniale sted, har brugt lidt tid på at læse i trådene og må nu hellere få præsenteret mig selv.
 
Jeg hedder Michael Dalsgaard, er 29 år og bor i Kbh (er oprindeligt fra Nordjylland).
Jeg har en datter på 5 år, der hedder Emma, som bor hos sin mor i Næstved.
 
Igennem de sidste 8 år, har jeg haft flere forretningsideer i støbeskeen. Der har altid været én grundlæggende ide, som er den jeg benytter min fulde tid på nu. Derudover har der været nogle små ideer, jeg har brugt som "aflastning" når tankerne blev lidt for vilde
 
Det sidste ½ år har jeg haft travlt, derfor har jeg taget en god ven med i planlægningen. Sammen vil vi nu etablere virksomheden. Vi har mødt megen interesse i ideen, og har egentlig haft mindre problemer end forventet, mangler "bare" den sidste del af kapitalen, så er vi startet .
 
Selve virksomheden er en helt ny type virksomhed, derfor har det også taget flere år, at komme dertil vi står i dag. Der har ikke været en målestok vi kunne gå efter, så det har været meget tungt arbejde, men også sjovt og interessant at gå nye veje.
 
Jeg satser på at få tid til stedet her, håber på jeg vil have noget at sige, som kan være bare lidt interessant og gøre lidt nytte.
 
VH
Michael Dalsgaard 
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er vel ikke meget andet at sige end velkommen.
- at du bidrager til den forkerte fordeling i landsdelsstatistikken her inde kan vi godt se i gennem fingre med, nu hvor du har lidt jyde i dig ;)
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker...

Jeg ved godt det ikke var sødt af mig, sådan at flytte til Kbh. Jeg mente dog det var nødvendigt...staden har behov for en vis tilgang af os fornuftige jyder. Hvis ikke vi jyder var villige til at hjælpe Sjælland og specielt Kbh op på vores plan, ville den del af landet jo halte langt efter Jylland.
Jeg vil endda gå så langt og sige det er en form for nødhjælp.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe :)
Jeg vil hoppe i seng inden der kommer et modangreb fra djævleøen, god weekend allesammen.
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tør også kun skrive dette, da jeg sidder i en lille by i Nordjylland lige nu. Håber på alle har glemt hvad jeg skrev, inden jeg vender tilbage itil ø''en...

Godnat
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til michael...

Håber at hører mere om din virksomhed/dine ideer...

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Velkommen til

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Velkommen Michael :)



Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen så vil jeg da også lige bruge lejligheden til at sige hej
 
Igennem de sidste 2 måneder, har jeg fulgt med fra sidelinien i udviklingen her på Amino.  Og jeg kan roligt sige at jeg er   positivt overrasket over  standarden.
 
Håber, ligesom Michael, at kunne bidrage med  noget til denne store suppegryde af information.
 
Mvh. Ole
 
 
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Så velkommen til dig også

Gearløs? Er det en hentydning til hvad du laver til dagligt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)