Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny herinde

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niklái
 
Tak for velkomsten
 
Gearløs har jeg kun til låns, nemlig fra min barndoms store tegneseriehelt Geo Gearløs, der (næsten) altid har en løsning parat.  Navnet "Geo Gearløs" er så efterhånden blevet brugt nogle gange af diverse venner og bekendte når de igennem tiderne er blevet præsenteret for et utal af mine ideer. Som oftes iform af kommentaren "Så slap dog af Geo Gearløs"
 
Så svaret må være ja, Gearløs er med tiden blevet en del af min hverdag, og den dag jeg ikke kan få en god ide mere,..ja der er jeg stendød!
 
Mvh. Ole
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil da ozz lige sige hej til de nye og vil glæde mig til at læse deres GULDKORN ............. lige et ordsprog med på vejen ......... GIV ALDRIG OP.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Det der med jyder og nødhjælp, er der ikke et eller andet der er smuttet undervejs, måske noget med at det er heldigt vi på djævleøen har så store erfaringer med udvekslingsstudenter fra tredie verdens lande:-)
 
Til geo gearløs, det er fedt at være fuld af ideer, bare ikke for ens omgivelser:-)
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for velkomsten.

"Giv op"....hvad er det for noget??????

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

lige et forsinket PS:

 
er sikker på alle vi aminoér her i næstved (vist nok en  4-5 stk), nok skal holde øje med din lille Emma ikke kommer for galt afsted ,så du trygt kan bruge din tid på dit iværksætteri *SXS*

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/8/2005 1:27:52 AM Forfatter: Lars C
Det der med jyder og nødhjælp, er der ikke et eller andet der er smuttet undervejs, måske noget med at det er heldigt vi på djævleøen har så store erfaringer med udvekslingsstudenter fra tredie verdens lande:-)
Til geo gearløs, det er fedt at være fuld af ideer, bare ikke for ens omgivelser:-)
Med venlig hilsen
Lars C
 
Det stemmer 100%    ..heldigvis har jeg altid været sådan, så det kommer ikke bag på nogen
 
BTW:  René , ..den med Giv aldrig op ,holder slet ikke, så har du ihvertifal ikke mødt min kone!  (undskyld skat)
 
Mvh. Ole
 
 
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/8/2005 2:48:36 AM Forfatter: OleGearløs
Det stemmer 100%   ..heldigvis har jeg altid været sådan, så det kommer ikke bag på nogen
BTW:  René , ..den med Giv aldrig op ,holder slet ikke, så har du ihvertifal ikke mødt min kone!  (undskyld skat)
Mvh. Ole

Ti Hi jeg kan godt læse hvem der har bukserne på hjemme hos dig Ole

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)