Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Smørum
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Fra  XpertSport.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg er faktisk selv ganske godt tilfreds med min webshop - MEN den kan jo altid blive bedre.

Så jeg vil meget gerne høre jeres mening om min webshop, gerne både ris og ros :)

Shoppen finder i på www.xpertsport.dk

Ser frem til at få nogle konstruktive svar fra jer :)

Mvh

Claes Olsen - Medejer af XpertSport.dk

Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser helt fint ud, har selv haft en lign.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshop Smile

Husk baggrund er hvid hos dig , lys blå farve og lyse røde farver mv. gør teksten sværere at , man kan læse teksten er korrekt, med alle mennesker skal bruge lidt længere tid , på at læse det, og vis jeg skal læse hele siden,  får jeg i hvert fald ondt i øjne til sidste, vælge derfor mørke tekst farver til lys baggrund.

Vis tages mod andre kort end dankort , ville jeg ligge det øverste i banner for alle har ikke kun dankort.

Kontakt siden ville jeg også igen ligge mit CVR nummer , telefon nummer adresse øverste igen , på siden.

Titlen ville jeg ligge en mere sigende til google der siger hvad i handler med , jeres domæne ligger i

nummer 1 med og forside siger ikke meget om jeres produkt , jeg mener denne her titlen her

<title>XpertSport &raquo; Forside</title> husk udnyt google viser op til 67 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det er en god side og pæn side tillykke med den.
Er ikke i tvivl om hvad du sælger. Nemt at navigere og finde de produkter man søger. Personligt kan jeg godt lide orange og blå sammen, men det er jo en smag sag. 

Synes måske der mangler lidt indhold under informationsmenuen til venstre for at skabe lidt mere symetri.

Super fedt med infosiderne om udstyr mm.
Jeg ville nok bare lave menuen så alle info sider om udstyr er synlige unden at skulle vælge badmintonudstyr først. Det er vigtigt at du viser at du ved hvad du taler om og så er infosiderne super gode optimering til til long tail søgninger

Orange tekst på hvid baggrund er anstrengende at læse. Her tænker jeg på indholdet i content området på forsiden. Som overskrift til menuer er orange ok.  

Når der er indhold i kurven, dækker snemanden for et link

I forhold til SEO er der en del du skal have kigget på:
Forsidelinket på din breadcrump linker til www.xpertsport.dk/index.htm som giver dig duplicate content i forhold til www.xpertsport.dk.  Få lavet en 301 redirect til så linket lander på www.xpertsport.dk

Siden svarer både med og uden www som også giver duplicate content. Her skal der laves en 301 redirect fra den ene til den anden

Der skal laves unikke sidetitler som beskriver indholdet bedre end bare forside, fjerbolde osv

Du har ingen sidebeskrivelser! Lav nogle gode og sælgende beskrivelser om indholdet på siden.

Ellers ser det rigtigt godt ud ved en hurtig gennemgang.

Held og lykke med butikken.

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)