Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

El installatør søger selvstændige samarbejdspartnere indenfor alle håndværk også elektrikere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere,

Jeg er forholdsvis nystartet som autoriseret el installatør, og har måttet sande, at det er op af bakke at starte el virksomhed, på grund af administrationen, når man skal have ansatte.

Så jeg vil satse på en enkeltmandsvirksomhed, med en stort netværk af samarbejdspartnere, indenfor alle håndværk. Fælles for disse, skal være at alle virksomheder har meget små administrations omkostninger, således vi i fællesskab kan give tilbud på små og store opgaver, som vi tjener penge på, samtidig med at vi kan give en lavere pris end de store firmaer, da vores administrations omkostninger er meget små.

Af personlige kompetencer er jeg maskinmester, har arbejdet med projektledelse, ABA, AIA, produktionstest af vindmøller. Mit "tema" i mit firma, er grøn energi. Jeg er energivejleder og termografør level 1.

Smid en hilsen, hvis du kan se potentiale i et samarbejde. Har du opgaver der skal løses, er du også mere end velkommen til at sende en hilsen Big Smile

Med venlig hilsen

Michael

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er du fra i landet? :)

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Silkeborg Smile

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Winter&Samsøe Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Surt det er så langt væk, går selv med samme tanker, er også kommet frem til enkelmandsvirksomhed er vejen frem for mig. Der er alt for meget administration med det andet. Lad os endelig høre hvordan det går.

Hvordan går det med at skaffe kunder?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor er du fra?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kammerat som som arbejder for for forskellige el-installatører han holder til i kbh men arbejder i hele landet. Har lavet mange butikker men det ligger lidt stille pt. så han arbejder for seas pt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

@Camdi

Hvordan går det med at skaffe kunder?

Det går langsom, er i opstartsfasen, så jeg har ikke gjort noget i markedsføring endnu. Er ved at opbygge netværk, så arbejdet forhåbentligt også kommer derfra.

 

 

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.

 

Jeg syntes det lyder spændende det du har gang i der. og faktisk er det en som dig jeg søger. jeg er selv igen med at starte som freelance elektriker, og handel med AIA. 

jeg gør det lige kort nu. og håber på at høre fra dig. skriv til mig på min mail. Andersen8240@gmail.com  så kan vi lige tage en snak om tingene. 

 

Mvh Christian Andersen. www.freelanceelektriker.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Tak for dit svar.

jeg fanger dig pr. mail.

 

mvh.

Michael

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis det er har jeg en msn og skype jeg bruger til arbejde også. måske kunne du fange mig der. 

 

Msn               Andersen8240@hotmail.com

Skype            Andersen8240

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)