Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man sælge en gryde

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Nu har jeg lavet ef forsøg, isoleret en gryde og hældt vand i den og den holder vandet varmt 3 gange længere tid end en ikke isoleret gryde + opvarmningstiden er væsentligt kortere for at opnå kogepuniktet.

Hvis man ser bort fra det tekniske vil man så kunne sælge isoleret gryder?

Preben

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den kan laves lige så lækker som de nye serier fra f.eks. eva-trio, ikke koster mere og ikke fylder mere men tilgengæld sparer en masse energi (og det kan jo dokumenteres) kunne der måske være et marked for produktet.

Men du kommer nok ikke langt uden at få en af de større producenter med på vognen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skál kun bruge 3mm isolering som bygges ind mellem 2 lag hvor den varmeside er lave af en tradisionel gryde og den kolde side kan være lavet eksempelvis af  plastik sådan man vil kunne sætte den direkte på bordet.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor ikke?

min kone skal da ha' en så min sovs holder sig varm :)

forudsat selvfølgelig at prisniveauet er rimeligt...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-siden.dk:

Man skál kun bruge 3mm isolering som bygges ind mellem 2 lag hvor den varmeside er lave af en tradisionel gryde og den kolde side kan være lavet eksempelvis af  plastik sådan man vil kunne sætte den direkte på bordet.

Hvordan undgår du at bunden er varm? - Det er jo ligesom den vej varmen overføres fra komfuret..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Web-siden.dk:

Man skál kun bruge 3mm isolering som bygges ind mellem 2 lag hvor den varmeside er lave af en tradisionel gryde og den kolde side kan være lavet eksempelvis af  plastik sådan man vil kunne sætte den direkte på bordet.

Hvordan undgår du at bunden er varm? - Det er jo ligesom den vej varmen overføres fra komfuret..

Dertil har man jo allerede opfundet bordskånerenSmile

Direkte på bordet var mere ment at den ligner en skål end en gryde, ikke nødvendigvis stå direkte på bordetSmile

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan der helt sikkert være et marked for. Som nævnt vil en sovse-størrelse kaserolle være et godt sted at starte. 

Hvilket isoleringsmateriale har du i tankerne? 

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

sskuffen:

Det kan der helt sikkert være et marked for. Som nævnt vil en sovse-størrelse kaserolle være et godt sted at starte. 

Hvilket isoleringsmateriale har du i tankerne? 

Jeg forhandler selv isoleringen WS1700C klarer op til 1200 grader uden bindemiddel og den kan sys i et stykke efter gryden

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det lyder som en rigtig god og innovativ ide... Kunne sagtens se et marked for det, hurtigere og billigere opvarmning... Hvis man samtidig får lavet et lækkert design til det, så har man en vinder helt sikkert...

Men det er nok en ide du skal sælge til en større producent, der kan investere nogle penge i det...

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det lyder som en rigtig god idé - og du kan jo starte med at kontakte dit lokale væksthus (som har gratis rådgivning inden for teknologi, patenter og rettigheder): http://www.startvaekst.dk.


Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)