Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremlejet lejlighed sat til salg - besøg af ejendomsmægler

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der er spørgsmålet for mig at se er om i er en opsigelseperiode, for så er det korrekt som udlejer siger, at i har pligt til hver anden dag at fremvise jeres lejemål mellem 16 og 20.

Jeg er ikke jurist, men kender lidt til det af erfaring både som udlejer og som lejer.

Har man et godt forhold til sin udlejer/lejer så er det aldrig et problem men det har i jo nok ikke helt som jeg læser det.

Men ellers syntes jeg i bør kontakte en advokat, da juraen på lejeområdet er temmelig kompleks. Mon ikke også i kommer til at diskutere jeres depositum, da udlejer nok vil være meget grundig i sin gennemgang ved fraflytningen - nu når i har haft en lejesag med hende.

Hej fra Søren

 

Fra Valby
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså i vores lejekontrakt står der vi ikke har nogen opsigelse, da lejemålet automatisk ophæves den 1.07.2011.. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

@

Jeg kan slet ikke forstå jeres modstand i forhold til huslejenedsættelse.

 

Kort fortalt, så fik vi at vide igennem kommunen (via boligstøtte) at vi betalte 1.400 kr. for meget om måneden (vi betalte 5.500 kr. plus 500 i vand/varme).

Det skrev vi til udlejer som selvfølgelig ikke var enig og mente at vi jo havde sagt god for lejen da vi fik lejligheden.