Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor køber i jeres LCD-TV?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

måske lidt off-topic, men nu har jeg været i Fona, Expert og Merlin, og den ene sælger irriterer mig mere end den anden. Var også et smut i HIFI klubben, hvor jeg var så glad for at handle i gamle dage, men selv der var der ikke noget der sådan rigtigt matchede.

Køber i den slags online? Og i så fald - hvor?
 
:)
d.

www.onapp.com

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

pudsigt du spørger :)

 
Jeg har lige købt denne til min far 61 års fødselsdag og glæder mig til at give ham den mandag morgen med fødselsdags sang og hele mulivitten ;)
 
Samsung 710MP
 
jeg har kigget på en del små skærme som kan stå i køkkenet osv. men denne er helt klart den bedste jeg er faldet over. normalt giver man mindre hvis du finder en computerskærm som også har indbygget tv modul istedet for at finde et decideret fladskærms tv , når vi snakker de små størrelser.

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte lige....   

 
jeg gav 2700 for den i fona 200 i kbh. - det synes jeg er billigt for en skærm som denne ;)

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

Ja, måske skulle denne tråd være under cafe
- anyways så har jeg hørt meget godt om AlfaView og ved at de har butikker rundt om i landet.
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Fra  Adromi Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefalt at købe i tyskland. Jeg købte for 3 måneder siden et samsung tv til 9900 i tyskland, incl alt transport. på det tidspunkt kostede den 14-16 her hjemme. og stadigt 12500 i dag, så der er mange penge at spare. Garantien er ikke noget problem, der er 1 års europagaranti, så man kan går til en forhandler her hjemme hvis der bliver noget!

Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com
Social media, Email, Online Marketing & Analyse.

Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har lavet forskelligt for AlfaView de har nogle gode skærme til gode priser

http://www.alfaview.dk

e-tasker.dk - Nordens største online forhandler af tasker

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har købt mit LCD i Tyskland hos Tenspot.de. Jeg var selv nede og hente hos forhandleren i Hamborg, som viste sig at være en fin butik ala Expert, som bare også havde internetsalg.. Det kan klart anbefales, og jeg sparede +4000 på pågældende tidspunkt..  
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)