Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop betalingssystem.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle og god jul.

Vil starte med at sige min webshop stadig er i "beta" fasen.

Dermed mangler jeg en betalingsmåde.

Læste at betalings overførsel kunne være en mulighed, da jeg ikke regner med at webshoppen kommer til at tjene for meget de første par måneder. Cirka 1000 - 2000,- måske.

Og det jeg mener med det er at der gerne måtte være lidt profit i det. Og derfor ikke betale for PBS system med dankort betaling.

Sig til hvis jeg har det her forkert.

Jeg kan lave webshop - lave en konto i eget navn - betaling sker dertil - jeg sender ting ud - alt er godt?

Anden betalingsform skulle så være Paypal. Til de mennesker som gerne vil have en secure betaling. selvom jeg burde mene at bankoverførsel ville være sikker også da man får navn osv på kontoholder.

Hvad med hensyn til SKAT omkring dette (ved godt der er 28%) Og man først bliver momsregistreret efter 50.000 om året.

Men sig til hvis i vil have mere information omkring dette emne.

Tak og god jul

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis IKKE du tror nok på projektet til du tror det kan bære/betale sig at blive oprettet hos PBS/NETS ville jeg nok overveje det en ekstra gang. 

Specielt fordi denne lille investering kommer til at tjene sig hjem igen, ved du har en bedre konvertering i din shop.

Så mit råd er at få lavet en ansøgning til NETS med det samme, hvis du tror nok på din ide Yes

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

okay og hvad så med at jeg skal være registret og sådan?

koster 50.000 for at få sådanne et system eller hvordan ?

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin René Mortensen:

Hvis IKKE du tror nok på projektet til du tror det kan bære/betale sig at blive oprettet hos PBS/NETS ville jeg nok overveje det en ekstra gang. 

Specielt fordi denne lille investering kommer til at tjene sig hjem igen, ved du har en bedre konvertering i din shop.

Så mit råd er at få lavet en ansøgning til NETS med det samme, hvis du tror nok på din ide Yes

Hvad med sådan noget som ewire.dk eller moneybookers? Kan man ikke undgå NETS hvis man skal have dankort betaling?

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jo ikke fordi jeg ikke tror på projektet. bare surt og smide mange penge i det hvis det virkelig er det der skal til.

Der må da være en billig måde man kan gøre dette på. Altså lave en simpel webshop

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige huske, at ved bankoverførsel er der ingen garanti fra banken, som ved brug af Dankort

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan sagtens starte med at tilbyde kunderne at lave bankoverførsel i første omgang. Så sørger du bare for at sende dem en faktura med besked om at de skal skrive fakturanummeret i kommentarfeltet når de betaler. Når du så har modtaget betalingen, så kan du sende varen. Men som der også er sagt tidligere så får du en bedre konvertering når kunderne kan betale med kort.

Hvis du vil sælge fysiske varer, så vil jeg anbefale dig at blive momsregistret med det samme. Det gør at den moms du skal betale for de varer du køber, kan du modregne i den moms som kunderne betaler.

Du bør få et CVR nummer med det samme (det er ikke det samme som at blive momsregistret) og en selvstændig bankkonto til din webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)