Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fælles markedsføring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg vil høre om det er en god ide, jeg har et produkt som 5-6 store virksomheder men total forskellige virksomheder er meget interesseret i, så istedet forat sælge til højre og til venstre vil jeg leve en exklusiv gruppe med mit produkt i centrum.

Planen er at holde produktet til de 5-6 virksomheder og samtidig lave et fælles markedsføring et slgs interaflora når men googler den ene linker de også til den fælles hjemme side, men spørgsmålert er om så store virksomheder er interesseret i den slags´, de vil kunne markedsføres i over 45 lande?

Preben

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel i virkeligheden kun de interesserede virksomheder som kan svare på, om de er interesserede i fælles markedsføring.

Det lyder som en fin ide.

Jeg ved ikke om det kan sammenlignes, men i mit hoved er det en lignende situation, når Ariel vaskepulver reklamerer på tv, uden at reklamerer for hvor produktet kan købes, så er det vel en slags fælles markedsføring for et produkt, som kan købes i mange forskellige butikker.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)