Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

papir tryk og 350gsm??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg har fået en forespørgsel på 350gsm coated paper, UV varnishing.

det er spillekort jeg skal lave, som skal være lette at sprede i hånden, som når man skal lave en fane for eksempel.

men hvad betyder min forespørgsel egentlig?? hvad er 350gsm og hvad er UV varnishing??

og er det, det rigtige valg for mig eller..?

Venlig hilsen

Anders Nielsen

 

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

350 gsm er gram vægten på materialet som dine kort vil blive trykt på (350 gr pr/m2) og UV varnishing er en UV lakering.

Da jeg for år tilbage trykte sådanne ting valgte vi ikke at lave UV lakering da kortene bliver uhyggeligt glatte, men derimod bare en højglans lakering (som også er vandbaseret og bedre for miljøet)

Men som svar: ja - 350 gr med en BLANK lakering vil være at foretrække

Tilmeldt 22. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

nu vil det være sådan at kortene sidder sammen med en bogskrue nede i højre hjørne, så de ikke smutter, så på den måde kan UV vanishing vel være okay..?

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo på den måde et det så ligemeget, men igen overvej eventuelt at få lavet en high gloss coating i stedet, da denne igen er vandbaseret og bedre for vores miljø.

Eller få trykkeriet til at lakere dine ark med en "standard" blank lak 2 gange med ca. 6 timers mellemrum, så opnår du også næsten samme resultat. Du kan ikke se forskel.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Vi har produceret en del spillekort og diverse andre printede artikler. Da dit produkt er en slags viftebog vil dine kort blive udsat for en del slidtage og derfor syntes jeg du skulle vælge en UV coating da det er den mest slidstærke løsning.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)