Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Marketing

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har besluttet mig for at starte med noget affiliate marketing ved siden af min skole. Jeg har allieret mig med et par andre, som har lovet at hjælpe mig.. Men det er dog svært at finde folk som brænder for det på samme måde som jeg. Jeg ville gerne hører nogle af jer, hvad man som minimum skal kunne eller have folk til for at komme igang. Jeg har fx. ikke ordentligt styr på google annoncering, men er ved at lære det. Mine begrænsninger går primært på at jeg ikke er fuldtid (går i skole) samt at jeg ikke kender nogle som arbejder med eller forstår affiliate marketing. Derfor er Amino og nettet min eneste - men gode ven i denne sammenhæng.

Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vigtigste er at du gør op med dig selv om du er villig til at kæmpe for det. Hvis du, som du gir udtryk for, er det, jamen så er det da bare at gå på opdagelse på nettet.. Jeg kender ikke selv specielt meget til affiliate marketing, men hvis du begynder at netværket med andre aminoer, er jeg sikker på du nok skal få de svar du søger... I øvrigt så betragt det at du går i skole som en bonus. Enten får du SU eller også har du ingen husleje og økonomiske forpligtigelser...
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Hvis jeg var dig, ville jeg se muligheder istedet for begræsninger..

Du kan sagtens lave en affiliate side, uden den store viden om google annoncering, og uden at du arbejder fuldtid på det..

Hvis du bruger 2 timer på at søge herinde på amino, kan du finde masser af brugbar information! Der står rigtig rigtig meget om affiliate marketing, og det gør der også på nettet generelt..

Har du nogen ideer om, hvad det skal handle om?

Men hvis du fx afsætter en time til det om dagen, så kan du nå rimelig langt! afsætter du halvanden time kan du nå endnu længere..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

og så syntes jeg også du skulle bogmærke, denne side.

 

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen allesammen, tak for alle de skønne bud i har sku' været til stor hjælp! 

Tak for det ideen med Ebogen er allerede godt igang. 

 

I har været meget hjælpsome tusind tak;D

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver en masse hårdt arbejde at tjene mange penge på affiliate marketing - det kommer ikke bare af sig selv. Men arbejder du hårdt, kommer det stille og roligt, og efterhånden bliver du dygtigere og dygtigere til at finde ud af hvordan du skal gøre tingene..

Ved du hvad du vil lave en side om? eller kunne du bare godt tænke dig en affiliate side?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Her & nu er det ikke pengene der driver mig, det er lysten til at skabe!

 

Jeg ved det her kræver hårdt arbejde, meget research og massere af tålmodighed...

Jeg har en god viden inde for "Affiliate Marketing", men jeg bliver ved med at få opdateret min viden og mere og mere motivation (især med jeres gode råd & tips). Jeg er igang med at læse bogen om Google AdWords, vilket inspirere mig til at blive dygtig til programmet.

Sjoegaard: Jeg har ideer til nogle "EDB/HIFI", men det er slet ikke på plads andet kunne sagtens ændre mine hensigter.

Tak for hjælp & motivation;D. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Itry hvor godt er dit engelsk by the way?

 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Det lyder spændende! men sæt dig ned og lav en brainstorm over alle de emner som kunne være mulige at lave en side om.. Bagefter går du lidt dybere ned i emnerne, evt. skriver lidt ideer ned til hver emne, tredje runde går du endnu dybere ned og sådan fortsætter du til du har et emne som du gerne vil skrive om. + du så har en masse ideer til hvad du kan gå igang med.

Evt. lav siden i wordpres, det er jo gratis, og det skulle være ret nemt at arbejde med. der findes sindssyg mange gratis temaer, og sindssyg mange betalte temaer, så det er bare at gå igang med at lede.

Go' jagt!

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)