Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Marketing

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er faktisk ret god til engelsk.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange måder man kan tjene penge på via affiliate marketing. Jeg blogger om det hver dag på simonsiger.dk

Derudover har jeg lavet et gratis-kursus om affiliate marketing via Facebook annoncer. Det foregår ved at man tilmelder sig med navn og email og så får man tilsendt en række mails over to uger fuld af gratis værdifuld viden :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iTry!

 

Jeg arbejde slev med affiliate, og går i skole! 

Du skal være mere end velkommen til at komme med spørgsmål!

 

Sender en PM med kontakt information Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iTry

Ved godt at dette svar kommer sent, men bedre sent end aldrig :)

Det lyder som om du er meget fokuseret på at starte affiliate igennem din egen hjemmeside. Hvis man er god til SEO og opsætning af hjemmeside samt har meget tid, er det naturligvis en rigtig god måde at gøre det på. 

Men det virker til at du ikke har meget tid, og at du ikke ved så meget om SEO. Jeg vil derfor anbefale affiliate marketing over facebook. Jeg har selv arbejdet med dette i flere år og tjent gode penge. Fordelen ved dette er at det ikke kræver lige så meget tid, du behøver ikke at kende google og SEO og du skal ikke have din egen hjemmeside. 

Hvis du vil høre mere kan du bare skrive på miwe10ac@student.cbs.dk

- Mikkel

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

 

Jeg tror mange af os er interesseret i at høre mere om dine metoder, så hvis du kunne dele dem her ville det være dejligt :-)

 

Fortsat god dag!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt med på hvad du gerne vil vide noget om?

Det er ikke fordi det er en speciel metode jeg bruger, det er faktisk ganske simpelt at finde ud af hvordan man gør. Men der er naturligvis mange forskellige strategier og teknikker bag det hele :) 

mvh

Mikkel

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange penge har du tjent?

Hvor mange timer bruger du på det om dagen?

Hvad består arbejdet i helt simpelt?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke sidde her på amino og fortælle alle hvor meget jeg har tjent, det håber jeg også du kan forstå :) 

Jeg bruger vel gennemsnitlig 15 timer om ugen på det, men det kan variere :) Meget tid går også på at læse om det for hele tiden at blive bedre.

Helt simpelt så består arbejdet i at man markedsfører andre virksomheder over FB vha. annoncering. Jeg kan varmt anbefale det gratis kursus, som er at finde inde på simonsiger.dk, det giver et godt i indblik i hvad det handler om :) 

Her er linket: http://www.simonsiger.dk/gratis-mini-kursus/

mvh Mikkel

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig ;-)

 

Jeg har nu tilmeldt mig dit mini-kursus, og allerede i den første del er jeg blevet lidt klogere. Jeg har bare lige et spørgsmål angående dit eksempel du viser i den første del.

Den konkurrence du har markedsført med iPhonen, var det et firma der hyrede dig, eller har du tilmeldt dig noget, hvor du automatisk får de der 20,- kroner per tilmelding, eller hvordan og hvorledes?

 

Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke mit minikursus :) det er en affiliate som hedder simon. Så det er næsten ham du skal spørge- han hedder simonsiger herinde på amino :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)