Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af vin...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har de seneste 2 år haft et lille vinfirma, da dette er min helt store interesse, men da jeg er begyndt at sælge mere og mere, kunne jeg godt tænke mig at bevæge mig længere ud end lokalområdet, hvor både private og virksomheder køber, derfor kunne godt bruge en vinkender, der brænder mere for vin end pengene (det var sådan jeg selv startede), specielt Aarhus og omegn er interessant for mig.

Jeg handler vin flere forskellige steder fra for at få de bedste priser, men kvaliteten er klart det vigtigste.

Der er selvfølgelig provision, visitkort, opstartsvin, markedsføring i dit område osv, men som sagt er det interessen der er vigtigst, for vinen sælger helt sig selv.
www.rientavine-holstebro.dk (er ikke helt færdig endnu)

Findes disse folk mere???

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke overvejet en shop på din hjemmeside?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej vil helst ikke have det, da jeg synes det er for dyrt og når det er vin vil folk gerne smage inden eller have rådgivning, det er hverfald den måde jeg har bygget firmaet op på.

Fra Holstebro
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Hvis man selv vil være forhandler vil jeg da også klart anbefale at blive forhandler hos Rienta Vine. Men hvis man ønsker at starte på "hyggebasis", uden at være selvstændig, så tilbyder jeg det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Lauridsen:
Men hvis man ønsker at starte på "hyggebasis", uden at være selvstændig, så tilbyder jeg det.

Prøv at se om du evt. kan få nogle assurandører til at fatte interesse i have et et "andet" produkt med rundt. I forbindelse med at jeg har undervist assurandører har jeg set hvor meget vin der kan handles i en pause....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)