Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny B2B portal om Kina: Help Wanted!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Shanghai, Kina
Tilmeldt 17. Aug 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kaere med-Aminoer!

 

Jeg har sammen med mine kinesiske partnere for nylig lanceret en testversion af en ny web-service paa domaenet www.EasyBizChina.com. Der er tale om en B2B portal, som tilbyder nyheder, information og diverse praktiske services vedr. Kina. Maalgruppen er primaert skandinaviske virksomheder, som arbejder i/med Kina.

 

Vi vil nu i den kommende periode forsoege at indhente en masse feedback om portalens design, indhold, funktionalitet m.v. Denne forhaabentligt konstruktive kritik vil vi saa bruge til en loebende opgradering, indtil vi foeler os klar til at lancere den endelige udgave.

 

Den bedste form for feedback er naturligvis den, som tilflyder fra ligestillede. Hvilket i dette tilfaelde vil sige alle jer ildsjaele, som selv har sat web-services i vandet. Derfor haaber jeg inderligt, at I vil klikke ind paa min side og efterfoelgende give jeres aerlige mening til kende. Saa lover jeg til gengaeld at give mit besyv med, naeste gang I har brug for nogle kommentarer :-)

 

Jeg er isaer interesseret i jeres mening om foelgende faktorer:

 

- Forstaaelse af produkt

- Brugervenlighed

- Generelt design

- Farvesammensaetning

- "Sexiness" faktor (hvor attraktivt virker produktet ved foerste oejekast?)    

 

NB! Sitet kan til tider vaere langsomt at navigere rundt paa. Det skyldes nogle servermaessige problemer her i Kina, som forhaabentligt snart er overvundet...  

 

Paa forhaand tusind tak!

 

Mvh.

Peter

Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

 

Jeg har været inde og læse på jeres hjemmeside easybizchina.com. Jeg finder hjemmesiden okay, men i forhold til at i er ved at skabe nye forbindelser med jeres koncept villle jeg råde dig/jer til at få løst det server problem jeg kan se at du har haft siden 06 og vi skriver pt 08:-)

 

Det er en lidt langsommelig løsning at køre den på kineske servere, samt at du risikere vældig meget censur fra de offentlige myndigheder. løsningen bør være at ligge den på en europæisk server og håbe at de kinesike myndigheder ikke blocker den.

 

Jeg håber at du kan bruge responsen og tillykke med et koncept med gevaldigt vækstpotiantiale.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)