Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal det virkelig være så bøvlet???

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit nuværende problem er at jeg ikke kan få installeret den dumme sprogpakke.

Jeg fandt ud af at den sprogpakke jeg havde, var til en tidligere version af oscommerce, så nu har jeg hentet den aktuelle. Dog er vejledningen en del mere kompliceret... Kan være du kan hjælpe?

Der står:

INSTALLATION
*******************
Upload og overskrive alle filer inkluderet.

Det er også vigtigt for disse filer er erstattet:
\Class\product.php - Det vil skabe Price_Variants flersproget! Af samme grund, slette og uploade en_EN.xml også.

\templates\default\content\products\info.php - hvor vi fandt et engelsk ord i koden! Af samme grund, slette og uploade en_EN.xml også.

\admin\includes\applications\languages\classes\languages.php at forhindre server fejl og til at lægge de eksisterende sprog (engelsk) i sprog.

Når alle filer er uploadet og erstattet logger du ind på admin side og gå til følgende menu

Konfiguration -> Sprog -> Import

Under "Vælg sprog:" vælge "da_DK" i trækned menu og under "Type import:" kontrollere "Kun Tilføj ny rekord" også trykke på "Importer" knappen.

Bagefter kan du blot åbne den hovedsiden og klikke på det danske flag.

 

Så vidt jeg kan forstå skal jeg overskrive den catalog mappe som jeg startede med at installere, da mappen i sprogpakken også hedder catalog og der beskrives nogle filer der skal overskrives, som jeg mener jeg kun kan gøre på den måde.

Hvis ikke jeg har lavet ged i den nu, så fortsætter jeg med: Konfiguration -> Sprog -> Import

men hvor er den konfiguration osv. Kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg skal hen.. Er det i phpMyAdmin eller er det i min oscommerce de mener?

Vil lige sige tusind tak for alle indlæg indtil videre. :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved at du ikke er interesseret i mit svar, men da jeg stadig får mails angående opdateringer af denne tråd (fordi jeg har svaret i den og ikke lige fået afmeldt notifikationerne), bliver jeg altså nødt til at bryde ind igen.

Du prøver at installere en webshop på et webhotel uden nogen som helst ide om hvad du laver. Du kan ikke forvente at vi kan guide dig igennem alle fejlmeddelelser (og en stor kudos til jer der prøver). Det er som at prøve at guide en blondine til at skifte olie og batteri i bilen via SMS'er. 

Et godt råd...

Hvis du er seriøs ang. en webshop, så kommer den til at koste penge (også selvom du ikke er seriøs). Der er både udgifter til varelager, markedsføring, søgemaskine optimering (som du muligvis selv vil prøve at kaste dig ud i) og så meget mere...

Så... (og her kommer rådet som iøvrigt er velmenende :))... Betal dog de 500-1000 og få en ung knøs her fra Amino til at installere skidtet. Det vil sikkert højst tage en times tid.

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)