Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dumme computer...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå nu har min bærbare fået spasmer og vil ikke længere åbne internet sider selvom den har forbindelse med nettet?!? Mit problem er så at jeg gerne vil formaterer den om og det ved jeg godt hvordan jeg gør, men hvordan får jeg lige alle mine emails ud af outlook og over på en cd?

 

Hilsen

Ania

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Filer, import/eksport, eksporter til en fil, fil med private mapper (.pst).

 

Hermed kan du vælge hvad du vil eksportere, husk sendte mails, kontaktpersoner og kalender også. Husk nyt filnavn hver gang, hvis du laver flere filer.

 

Når du skal importere gør du det den anden vej. Jeg ville lige prøve at installere på en anden computer før jeg formatterede, hvis nu filen skulle være dårlig.

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjaa... Jeg har nu aldrig forstået det der med at exporterer/importerer file... Og når jeg nu prøver at exportere skriver den først at "Dette exporterer meddelelser fra outlook express til Microsoft outlook eller Microsoft exchange"... Jeg trykker ok og den skriver "Exporten kunne ikke udføres. Der opstod en fejl under initialisering af MAPI"

Har du en anden løsning?

 

Venligst

Ania 

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Forresten bruger jeg outlook express og ikke microsoft outlook...

 

Ania

 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, må desværre indrømme at jeg ikke ved om det virker i Outlook express, men det funker normalt i Outlook.

 

Du har ikke overvejet bre at geninstallere windows eller internet explorer, det er altid noget hø når man formatterer og så skal finde drivere mm.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Åben Outlook...
Klik på Funktioner så find vedligeholdelse....
Klik på Lagingsmappe og den viser et link til en mappe... find den mappe og brænd den ud på en cd...

Dette er alle dine mails...

evt. export dit adresse kartotek...

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

 

Thomas:

Jeg kan kun give dig ret, men desværre tror jeg ikke rigtigt det virker. Jeg har simpelhen ingen ide om hvad der sker for den.. Når jeg åbner den trådløse nætværks forbindelse logger den på og siger den har en udmærket forbindelse men når jeg så skal åbne browser vinduet står der at den ikke kan finde serveren?!? Jeg kan også godt bruge min skype men ikke outlook express  Hvis der er nogen herinde der kan give mig en forklaring ville det da være utroligt interessant at vide hvad det er der sker, for det her er da lige til at tude over

 

Ken:

Tusinde tak nu har jeg fået kopieret alle mails - det er jo slet ikke så svært når man bare ved hvor man skal trykke

 

Med venlig hilsen

Ania

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du prøvet at slukke og tænde for din router. Har selv haft tilsvarende problem.

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange, mange gange og det virkede da også fint i starten...

 

 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm strange, har du prøvet om du kan gå på med en anden comp. med trådløs forbindelse uden problemer eller prøvet med et netværkskabel fra routeren?
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)