Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se dit system

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Fra  Sphion Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal for en kunde igang med at gøre nogle overvejelser for i hvilken retning vi skal bevæge os mht økonomi system, lagerstyring, webshop samt integrationen af disse. Øvelsen går ud på at få afskaffet en masse papir, dobbelt indtastninger og lave et smart og fremtidssikret system.

Der er tale om en producerende virksomhed der bruger en gammel C5 og har en B2B webshop baseret på ecommerce. Salg vha. kørende sælger, b2b messer, telefon, email og fax.

Jeg tænker umiddelbart et  ægte online system som feks. e-conomics og ellers håndscanner, crm, smartphone, joomla webshop. Har du noget der ligner som du gerne viser frem er jeg meget interesseret i at se hvordan det fungere i drift.

 

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har udviklet http://bogvaerket.dk/ med integration til e-conomics. Desuden er der integration til forlagonline på samme system anvendt af www.hovedland.dk. Klim.dk benytter det også med integration til C5. Der er mange features som er specialudviklet, hvilket kendetegner alle vores kundeløsninger.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

e-conomics lagerstyring er primært bygget op til mindre engros virksomheder. Du skriver dog du er en producerende virksomhed, så der ville jeg som udgangspunkt ikke anbefale dig e-conomic.

Du kan dog uddybe hvad du skal bruger lagerstyring til, og hvad du mener med producerende, så skal jeg nok uddybe om e-conomic er noget for dig.

Mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)