Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til t shirts!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kruså
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg og min bror har i et stykke tid arbejdet med at designe t shirts, og vi har efterhånden lavet en del.

Ønskescenariet er selvfølgelig at få vores designs i tøj butikker rundt omkring, men først og fremmest mangler vi noget viden om hvordan sådan noget foregår.

Hvis nogen har noget erfaring eller viden de vil dele ud af, er vi meget taknemmelige.

Vi mangler ligeledes t shirts af en god kvalitet og en der kan trykke dem! Hvordan gøres dette på en lovlig måde, så det er vores mærke på labellen?

 

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob, Jeg kan nok godt hjælpe jer med tryk og t-shirts. Send mig en mail på heini.joensen@gmail.com med volumen, og nogle ekspempler på jeres designs, så kan jeg lave en prisoversigt til jer. Venligst Heini Joensen EA Print
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg har en kammerat som kikkede på dette for 8-9 år siden.

Og han havde kontakt med Turkodan (Fantastik navn når man kan huske det efter så mange år)

Men jeg kan se at det er 2 firmaer på samme tlf nummer det andet er Inside Living Fabrics.

http://www.degulesider.dk/search/-/45870688/1/;jsessionid=582AAE307E8471D3451C407C933D293B

Prøv og kontakte dem. Du må gerne give en tilbage melding om det er stadig noget de gør i.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

I kan eventuelt starte med at uploade jeres designs på min side Lav din egen t-shirt og se hvordan de ser ud i levende live.

(Ikke købsbetinget) Stick out tongue

Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk

Fra Kruså
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen :)

Martin, hvor får du selv t shirts og tryk fra?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kortegaard:

Hej.

I kan eventuelt starte med at uploade jeres designs på min side Lav din egen t-shirt og se hvordan de ser ud i levende live.

(Ikke købsbetinget) Stick out tongue

Jeg ved at det er godt at være i god tid - MEN på den side man kommer ind på ved at trykke på dit link - der står:

"Garanteret levering inden jul, ved bestilling senest d. 17. December"

Det er måske at være i for god tid Wink

 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)