Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forretningspartner, feedback please!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Jeg er i en (for mig) ret problematisk situation, og har set mig blind paa problemet tror jeg, ergo henvender jeg mig til jer.

Jeg har en skraedderforretning, (fysisk og internetbaseret) som indtil for nyligt tjente ret gode penge, og var et firma i vaekst. Men nu er tiden langsomt blevet en anden, og mine konkurrenter har faaet lavet gode hjemmesider osv hvilket fjernede lidt af min profit. Jeg fik saa for for ca 6 mnd siden startet paa at lave verdens bedste online skraedder hjemmeside i samarbejde med et indisk firma, men nu efter hvad der foeles forevigt, er sitet stadig ikke faerdigt, mine kunder forsvinder langsomt med sikkert, og dette it firma jeg arbejdet med har stukket 37000kr i lommen og ikke lavet sitet faerdigt, (ja, ved godt jeg en idiot at betale foer det var 100% salgsklart!), men mit site er 90% faerdigt,og jeg kan ikke finde nogle til at lave det sidste helt faerdigt/salgsklart, da jeg snart har mistet hele min opsparing, pga der samtidigt med alt dette kom regntid, og nogle oversvommelser som kostede vores 80% af vores stof lager, (Mange penge!).

Vrkeligheden er at jeg nok mangler en partner der kan smide 25-30.000kr i firmaet, saa jeg kan faa lavet websiden faerdig, men ved ikke hvor jeg kan henvende mig.

Hvis jeg saelger 1 jakkesaet pr dag, er der profit pr mnd 24000kr! 10 saet per dag, 240.000 pr mnd i profit, og vi betaler kun 3,5% skat pga firmaet er baseret i thailand. Gode tal, og sitet er engelsk og vi er i toppen af google konstant. Nu side 2, pga mangel af interesse da alt er u-opdateret, men normalt toppen af side 1 i google.com

Hvis nogle har en ide om hvad jeg kan goere eller er interesseret i at blive involveret som partner, haaber jeg hoere fra jer.

anyway.. jeg er helt blank for ideer, saa haaber i kan give mig lidt feedback..

Mvh Kenny

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du søger en som kan lave dit website færdigt? right?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)