Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge på nettet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg er en ung fyr der er interesseret i at tjene nogle penge, derfor vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med at tjene penge online? Er der nogle der har gode råd eller nogle der mangler en til lidt hjælp?

Jeg går på handelsskole, en linje ved navn innovation. Derfor har jeg lidt erfaringer inde for områderne som afsætning, virksomhedsøkonomi mv.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig

Mvh

Marc

 

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har masser af erfaring. Du kunne begynde at læse om affiliate marketing som kort sagt er når man får en kommission for enten et salg eller lead (fx. nyhedsbrev-tilmelding). På min blog om affiliate marketing, har jeg et gratis kursus i hvordan man kan arbejde med affiliate marketing via Facebook annoncer. Måske finder du det interessant :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej mark.

og er du hurtig, så kan du bestille et gratis webhotel hos www.surftown.dk

det er gratis det første år.. koster kun 120 i oprettelse + 45 for oprettelse af domæne..

Mvh Tobias.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er det et lidt bredt spørgsmål at komme med :)

Jeg vil foreslå dig først og fremmest at begynde at surfe lidt rundt her på amino, for der er lavet tusindvis af indlæg der handler om at tjene penge online på den ene eller den anden måde. Og man lærer det nu engang bedst hvis man først og fremmest begynder at læse lidt omkring det og sætte sig ind i sagerne ;)

Ellers vil det svare til at jeg gik ned til en revisor og sagde " hey, gider du ik lige vise mig hvordan man gør det der en revisor gør?" så er jeg sikker på han ville kikke på dig og bede dig om først at gå hjem og læse lidt på det og sætte dig ind i hvad det i det hele taget drejer sig om :)

Dette var absolut ikke ment som et surt opstød, men måske du skulle starte med at finde ud af hvilken retning du gerne vil bevæge dig i, for så er jeg sikker på vi er mange der rigtig gerne vil hjælpe og vil have en del nemmere ved det!

Der er jo mange muligheder på nettet idag som webshops, affiliate sider, bloggs og meget meget mere, så det er bare komme igang med at surfe Amino fuldstændig tom for information ;)

Held og lykke og rigtig god aften til dig!

Mvh Thomas

 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjoegaard:

Hej mark.

og er du hurtig, så kan du bestille et gratis webhotel hos www.surftown.dk

det er gratis det første år.. koster kun 120 i oprettelse + 45 for oprettelse af domæne..

Mvh Tobias.

Fantastisk info' som jeg lige nåede at benytte mig af, 3800,- for 120,- det sku' et godt tilbud!

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på noget affiliate, eller lav et digitalt produkt, e-bog eller video guides du sælger! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Fantastisk info' som jeg lige nåede at benytte mig af, 3800,- for 120,- det sku' et godt tilbud!

Det er et fantastisk tilbud - hvis du har brug for det webhotel. Husk at efter det gratis første år, så får du en regning på 3.800,- :o)

MVH

Thomas

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)