Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 4 ud af 33 (326 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 08:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SvMadsen:

Det er da egentlig en meget god melodi :)

Hvis man nu skulle se på musikken (og glemme 'sangen' og teksten) så er det jo næsten lige så skidt. Musikken lyder som noget MIDI-pjat der skal bruges til polterabend-arrangementer.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 08:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

stiginshanghai:

Minder lidt om firserne, goer det ikke? Vi er roede og hvide!

Jeg er glad for at jeg tager hjem til Kina snart. 

Må indrømme at jeg bliver provokeret af dit indlæg.

Selvom jeg aldrig nogensinde kunne stemme på DF, vil jeg hellere bo i et land, hvor dem folket stemmer på er i folketinget - aka demokrati, end hvad du fx. finder i Kina.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Musikken lyder som noget MIDI-pjat der skal bruges til polterabend-arrangementer.

Nu ødelagde du lige mit humør ;D

Jeg troede den video stammede fra DFs poterabend/landsmøde ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

stiginshanghai:

Minder lidt om firserne, goer det ikke? Vi er roede og hvide!

Jeg er glad for at jeg tager hjem til Kina snart. 

Må indrømme at jeg bliver provokeret af dit indlæg.

Selvom jeg aldrig nogensinde kunne stemme på DF, vil jeg hellere bo i et land, hvor dem folket stemmer på er i folketinget - aka demokrati, end hvad du fx. finder i Kina.

Yes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Hvis der er et ord stærkere end latterligt, så er det det ord jeg vil bruge her.
DF er uden sammenligning den største katastrofe i dansk politisk historie...

Det kan jeg godt være tilbøjelig til at give dig ret i, men i latterlighed overgåes DF nu stadig af "Fælles Kurs", de havde heldigvis ikke indflydelse nok til at kunne lave katastrofer.

Derudover lagde jeg mærke til noget skræmmende i videoen - alle kvinderne og en del af mændene har fået "Pia-smil", er det noget de "går til" når de melder sig ind i partiet?

God weekend til alle når I når dertil :-)
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 09:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her enig med Brian - Udgifter til videoen er klart givet godt ud, videoen sælger jo faktisk DF meget godt og deres vægtning "danske værdier".

Set fra et markedsføringssynspunkt har DF været hammerdygtige til at sætte den politiske agenda og få maksimal indflydelse for deres mandater. 

Gennem så mange år at få større og mindre mærkesager igennem som gradvis flytter 1/8 af danskernes folkebevidsthed og opfattelse af fremmede er imponerende godt klaret. 

 

 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Mikael christiansen:

hvad står df for , jeg ser kun en video omkring danmark

 

De er ved at være på niveau med vores "gode ven" Adolf, hva angår smedekampagner og virkemidler... Utroligt man kan lave samme stunt to gange indenfor et århundrede...

 

Altså i jeg synes du overdriver meget ved at sige at de er ved at starte en 3 verdens krig og sammenligne med adolf ,jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor du mener dette

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:

Er her enig med Brian - Udgifter til videoen er klart givet godt ud, videoen sælger jo faktisk DF meget godt og deres vægtning "danske værdier".

Set fra et markedsføringssynspunkt har DF været hammerdygtige til at sætte den politiske agenda og få maksimal indflydelse for deres mandater. 

Gennem så mange år at få større og mindre mærkesager igennem som gradvis flytter 1/8 af danskernes folkebevidsthed og opfattelse af fremmede er imponerende godt klaret. 

 

 

Ja, hvor mange kan få vist en så banal og rent faktisk ligegyldig produktion i alle landets aviser?Confused

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Altså i jeg synes du overdriver meget ved at sige at de er ved at starte en 3 verdens krig og sammenligne med adolf ,jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor du mener dette

Rolig nu... ;D

Har ik snakket om nogen 3. verdenskrig, bare måden hvorpå man byggede "det tredje rige"... Det er præcist de samme virkemidler, som DF nu benytter!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Har ik snakket om nogen 3. verdenskrig, bare måden hvorpå man byggede "det tredje rige"... Det er præcist de samme virkemidler, som DF nu benytter!

Synes du med sådanne betragtninger falder i nøjagtige samme retoriske grøft som det du kritiserer DF for.

Side 4 ud af 33 (326 indlæg)