Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo design

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-02-2007 11:23:36 Forfatter: davidchristensen

Her har du Aminos bedste designer, og her koster din 'pakke' som udgangspunkt 2000.-



















 



Det siger du jo  .. men hvor er referencerne?


Til alle
til info så er vi stadig ikke total sikre på navnet, derfor vælger jeg nok først en af jer om et par dage.

 



Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
"Aminos bedste designer"......   Hvad *#%2#!......

 

Okay, nu ryger handskerne af.....!!  

Kan vi få nogle referencer på, så må man kan vurdere sandheden i dit postulat ud fra dem..... 



Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-02-2007 09:17:25
Forfatter: sandfær-andersen
Jeg vil så tilføje, at jeg ikke har meldt mig på den liste, da jeg ikke er web-kvinde – men tryk-grafiker, der har bredt sig lidt ind over web-design. Ikke programmering.



Hej Bettina
Det tror jeg nu bestemt ikke skal afholde dig fra at skrive dig på der. Jeg gør heller intet i grafisk, og får vi dem ind i firmaet sender vi dem direkte videre til en rigtig grafiker - men han annoncerer jo også efter nærligende fagområder, herunder direkte programmering som han skriver. Dit fagområde er typisk et mange - særligt nye grafikere - har brug for, men først ved det efter de finder ud af hvad du (og dine kollegaer/konkurrenter) kan.

Beklager at jeg kom til at hijacke tråden. Stopper nu

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-02-2007 11:48:03 Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 07-02-2007 09:17:25 Forfatter: sandfær-andersen
Jeg vil så tilføje, at jeg ikke har meldt mig på den liste, da jeg ikke er web-kvinde – men tryk-grafiker, der har bredt sig lidt ind over web-design. Ikke programmering.



Hej Bettina
Det tror jeg nu bestemt ikke skal afholde dig fra at skrive dig på der. Jeg gør heller intet i grafisk, og får vi dem ind i firmaet sender vi dem direkte videre til en rigtig grafiker - men han annoncerer jo også efter nærligende fagområder, herunder direkte programmering som han skriver. Dit fagområde er typisk et mange - særligt nye grafikere - har brug for, men først ved det efter de finder ud af hvad du (og dine kollegaer/konkurrenter) kan.

Beklager at jeg kom til at hijacke tråden. Stopper nu

 

det går nok  jeg er da selv kommet til at gøre det et par gange i min tid på amino

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
..som en sidebemærkning, så er der faktisk en grund til, at jeg ikke har en hjemmeside med referencer (selvom, jeg ikke véd om det holder i længden) - og så vil jeg iøvrigt heller ikke konkurrere med jer andre, da jeg simpelthen ER den bedste :) Og hvad det vil sige at være en god designer kan man jo tale længe om..



 






 



Iøvrigt er der også en vis portion salgsgas i mit postulat, så tag det ikke så alvorligt, hvis det går hen og virker irriterende.. :)



 



 



Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
som den bedste burde du nu nok kunne tillade dig at sætte priserne op - men ''god grafiker'' betyder selvfølgelig nødvendigvis ikke også ''god forretningsmand'' ;)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Oh, du har så ret.. :) Jeg er megaidiot til at tage penge for ting..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Argh, jeg giver en smagspøve - og kun fordi jeg er et godt menneske ;) Ej, det er faktisk lidt tiltrængt at lufte mig lidt og høre jeres andres meninger, hvis I har lyst til at sige noget..





 










 





Voilá



 




EDIT: det virker faktisk ikke her hos mig selv (IE7) - hvad gør jeg forkert?..



 




 



 





 





Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorvidt vi hos Inmende er de bedste der findes vil vi lade andre bedømme, men vi har i hvert fald forstand på det grafiske udtryk og hvordan vi bedst muligt får din virksomhed repræsenteret via jeres visuelle identitet.

Jeg har sendt dig en PM/Mail med mere info.

Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
hej david - har siddet og kigget på din pdf og da også gerne give noget konstruktiv feedback på det, men mon ikke det er en seperat tråd? :)
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)