Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal sort arbejde anmeldes?

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 3 person

Pas dig selv og lad være med at have så ondt i røven.

xxx

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
For mit eget vedkommende betalte jeg sidste år 27,8

Jeg syntes 40 - 50% i skat, afgifter etc. er rimelig. Det skal dog inkludere alt (moms, grønne, røde, bil etc. udgifter, staten skal kun have op til 40 - 50% af alt hvad folk tjene, ikke 1 kr mere). Så, i dag er jo lidt af en "mærke dag" vi er enige!!!

Mikkel deMib Svendsen:
Anmeldelse af forbrydelser der skader anare - eller os alle sammen, opfatter jeg på ingen måde som tegn på et stikkersamfund. Det er et positivt tegn på et forpligtende fællesskab, som tages alvorligt.

Så er det tid til en protal, du laver SEO og jeg programmerer, vi kan have det færdi i no time. Cool

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg er så bare glad for, at de store flertal går ind for det forpligtende fællesskab vi gennem mange år har haft :)

Jeg har har meget respekt for, at dine meninger er konsistente year in, and year out Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 

rolig nu ikke angribbe hinanden og ikek kalde hinanden for åndsvage, vi alle har vores meninger, jeg har nu også min mening at det er ikke ok at have sort arbejde, jeg synes nu at vi skal være rimelige og give hinanden vennestjennester, men igen havd er rimelighed, og gvad er vennetjeneste? så lad os sige at indbyrdes i familien må man hjælpe hinanden og så heller ikke mere.

Så nej jeg totelerer heller ikke sort arbejde, de stjæler fra fælles kasse og bruger til at købe en dyr audi eller lign for de penge.

Jeg har ikke ond af at mange indvandrer kører i en dyrere bil end min, jeg skla jo bare knokle 90 timer om ugen så skal jeg nok få den. Det der irriterer mig mest er  at jeg ved hvordan de har fået deres penge til at betale til den bil, så fair skal være fair, så længe, man ikke betaler til fælles stat som skal helst forblive stabil, så anmeldeg jeg alle der arbejder sort også min nabo og mit au pair hvis hun tøver om at have sort arbejde. Sort arbejde stabiliserer ikke landet men ødelægger landet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

mens vi diskuterer jeg vil lige spørge om nogle skal ahve omdelt noget i hele kbh eller i nogle dele, da vi skal omdele fra onsdag i hele kbh og amger, så hvis i noget reklame, flyers visitkort drønnet ud så sig til!

I øvrigt omdelere er de mange studerende der er blevet snydt bedraget og  underbetalt.

Men nu kan de arbejde for os hvidt, få løn hver uge få en gratis måltid om ugen så de ikke skal spise fra containere, og skal kun betale 8% i skat af de penge da de fleste har 4000 kr/måneden i fradrag og det vidste de ikke før de kom til os!Så de arbejder lovligt nu få en sikker indtægt(så længe vi har jobs)og de behøver ikke at bedrage staten! Win Win!:)

Så starter vi lige en ny diskussion.... der er rigtig mange illegale folk, gammle unge afrikaner, kinesere, som kontakter os fordi at de vil gerne arbejde. Hvad kan man stille op med disse folk, da de er illegale og jeg synes at de skal hjem og ikke nasse på vores samfund. Men vi kan heller ikke afvise dem for så forsvinder de i mænden og skat har ikke mulighed at finde dem , og det er ikkke optimalt for så nasser de på andre, arbejder illegalt andre steder, måske endda stjæler osv osv.....

Altså jeg vil ikke være "stikker svin" men hvad kan man gøre med de illegale.......nogle forslag.....og husk at skrive en stille og rolig indlæg  ikke:)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

i øvrigt istedet for at læse til hr og organisations eksamen til i morgen taler jeg her med jer....hvis nogle ved hvad man bliber spurgt om til hr eksamen må i gerne melde tilbage....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

kan man anmelde en for at anmelde en for sort arbejde?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl Christian Bandholm:

lokaldistribution.dk:

det kan jeg ikke finde mig i og derfor spørger jeg jer alle HVOR KAN MAN ANMELDE FOLK FOR AT HAVE SORTE MEDAREBJDER, HVOR KAN MAN ANMELDE VIRKSOMHEDER FOR AT HAVE ILLEGALT ARBEJDSKRAFT. Jeg kan ikke finde nogle oplysninger på skats hjemmeside! hjæælp

 

Jeg må sige jeg er ikke tyben der stikker, anmelder eller sådan noget, det er for groft, og for mig fpr tæt på misundelse af anmelder, dem der er blevet snydt for løn skal nok selv gøre det, syntes ikke nogen skal leje politibetjent..:-)

Men kan sige det bedste sted at ringe til er arbejdstilsynet eller fagforeningen, de gør noget ved det meget hurtigt og det slår hårdt.

 

nok dumt at anmelde det da de med sandsynlighed selv er nogle svindlere der modtager sociale ydelser imedens de arbejder

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

wow sikke en kommentar.....

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bestemt, at man skal anmelde sort arbejde. Jeg har tit tænkt lidt over om et pizzaria eller for den sags skyld et rengøringsfirma kan drives uden sort arbejde.

Har netop læst denne artikel Hoteller dør uden sorte penge- hvad er jeres mening om dette

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 00:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg er så bare glad for, at de store flertal går ind for det forpligtende fællesskab vi gennem mange år har haft :)

Et godt bud på en forklaring er, at netto-nyderene er i flertal. Det er nok de færreste, der stemmer for at forringe lige præcis de ydelser, som de selv har glæde af.

Ifølge et notat fra Cepos er 64% af befolkningen idag enten offentligt ansatte eller på overførselsindkomst. Cepos har beregnet, at hvis den nuværende udvikling fortsætter, vil 2/3 af befolkningen være offentligt ansatte eller på overførselsindkomst i 2020.

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)