Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgang af forretningsplan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Heysa

Jeg sidder for tiden og arbejder på at skrive en forretningsplan, som jo så gerne skulle munde ud i starten af endnu en e-handelsbutik

Mit spørgsmål til alle jer kloge mennesker - findes der en måde, eller et sted, hvor man kan få gennemgået sin forretningsplan i al fortrolighed, men stadig uden at skulle betale det meste af en årsløn?

På forhånd tak

Mvh.

Mikkel Jørgensen
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel



Jeg kigger gerne din forretningsplan igennem, og kommer med råd og vejledninger!

 
Hvad angår fortrolighed, skriver jeg gerne en fortrolighedserklæring, såfremt du sender mig en overordnet beskrivelse af konceptet, så jeg ikke risikerer at det er inden for et område jeg i forvejen beskæftiger mig med et projekt.



Jeg er ved at færdiguddanne mig som cand.merc inden for innovationsledelse og forretningsudvikling og har en del erfaringer med at opbygge og gennemgå forretningsplaner.


Ellers ved jeg at Finn Helmer der startede GIGA ofte selv tilbyder at kigge på forretningsplaner og give en kommentar med til den -men det kræver som minimum at du har et rigtig stærkt udarbejdet markedsperspektiv med i din forretningsplan og allerede har været ude og tale med potentielle kunder og høre deres mening osv. - men jeg tvivler på at du får ham til at underskrive en fortrolighedserklæring...

 


Du kan sende mig en mail via min profil her, så kan vi finde ud af noget :)

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Prøv at kontakte dit lokale erhvervskontor. Enhver kommune har næsten sådan et.  Heroppe i Nordjylland har vi bl.a. Nordjysk Iværksætter Nætværk.. (www.nin.dk) Her kan du også søge om gratis rådgivningstimer hos advokater, revisor osv osv. Du bestemmer selv hvad timerne skal bruges til.

 

Med venlig hilsen

 

 
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror også ase kan hjælpe dig... Men ellers så kan du måske bruge lidt af den gratis vejledning, som erhvervscentrene tilbyder? Forretningsplanen er, som du selv siger,  ret vigtig at have på plads for at kunne overskue mangler og ressourcer
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)