Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er godt nok billigt...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino''er...

Jeg ville bare lige være søde ved Surftown og give dem lidt god omtale...
Deres nye tiltag med at tilbyde webshop til næsten ingen penge er bare kanon, det er godt nok et open source produkt de tilbyder men alligevel, der er betalingsgateway og hele pisset med i prisen, tjek det selv på http://www.erhverv.surftown.dk/...
 
Jeg mener at Oscommerce er 1000 gange bedre at bruge, end f.eks. DanDomain''s webshop, da man på en helt anden måde kan gøre en Oscommerce shop personlig!
 
Kan man ikke finde ud af programmering og design o.lign. så kan man altid købe et færdigt design der líge er til at ligge ind... (men... for at arbejde med Oscommerce skal man nok have bare en lille smule kendskab til programmering m.m. for at udnytte dets muligheder fuldt ud) Her er et par link til templates (færdige design) der passer til en Oscommerce shop. www.algozone.com, www.templatemonster.com2 af mine favoritter, søg selv på Google, der er masser af design. Man kan for det meste købe designet det på den billige måde, men så er det altså også muligt for andre at købe nøjagtigt samme design. Eller man kan købe det på den dyre måde, så er det kun dig der ejer designet. Alt dette var bare til oplysning for jer amino''er der drømmer om at starte en e-handel
 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Er de 199,- alt inkl.? Man skal ikke betale yderligere til f.eks PBS eller andre?
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov... forkert formulering...

De 199 er kun for webhotel, shop, domænen, email, betalingsløsning m.m. alt hvad et webhotel har mulighed for at udbyde (næsten)... Pbs er ikke inkluderet, det er lige meget hvor du køber din webshop, så vil prisen på dette altid være det samme... læs mere på www.betaling.dk 
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Med al respekt, så er der meget negativ omtale om Surftown i den danske nyhedsgruppe dk.edb.internet.udbydere.webhotel, på baggrund af dem vil jeg bestemt anbefale folk at tænke sig grundigt om før man lægger sin forretning i deres hænder. Der er naturligvis også positive oplevelser, dog synes jeg de virker overskyggede af de andre.

Det kan godt være at de vil behandle erhvervskunder anderledes end private, det skal jeg ikke kunne sige, men selvom de ville, ville det ikke ændre mit synspunkt :)

Anyway, Surftown er ikke de eneste af discount udbyderne der er gået den gang, Talkactive, dem bag web10, lancerede for noget tid siden http://www.abwebshop.dk/. Jeg ville dog heller ikke anbefale Web10 på baggrund af de kundeerfaringer jeg har hørt om.
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Som udgangspunkt vil jeg bestemt heller ikke anbefale hverken Web10 eller Surftown, hvis man mener det bare lidt seriøst. Det er kun til hobbysites. Dernæst synes jeg, at OS er en dårlig løsning, som jeg personligt styrer udenom. Der er en del tyske IT- og elektronikbutikker, som bruger det, og jeg har stadig til gode at se et site, som er flot sat op, uden at det virker amatøragtigt.
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med nse. Surftown, Web10, B-One osv. er ikke gode hvis det er professionelle websites vi snakker. Kvalitetsservere koster pengen indenfor webhosting og sådan er det bare. Jeg vil f.eks. anbefale ScanNet, de er ret gode.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var faktisk Web10''s jeg havde i baghovedet, men hvis Surftowns var inkl. PBS, var det jo en noget bedre deal. Umiddelbart ville jeg ikke have noget mod, at forsøge mig med Web10''s webshop - jeg har faktisk haft lyst til at starte på noget onlinehandel, lige siden jeg prøvede demoen første gang ;)

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I har nok ret i at det er useriøse virksomheder, eller det kan man nok ikke kalde dem, discount er nok mere passende.

Men "nse", hvis jeg forstår dig ret, så siger du at du aldrig har set en Oscommerce shop der fremstår professionelt? Jeg ´har måske min helt egen smag, men jeg synes for eksempel at en shop som http://www.e-boghandel.dk/ fremstår rigtig professionelt, og det kører vist også ret godt for dem! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

>men jeg synes for eksempel at en shop som http://www.e-boghandel.dk/ fremstår rigtig professionelt

E-Boghandel ser ud til at køre på en ASP-platform, er osCommerce ikke kun PHP?
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg husker også kun at have set osCommerce i en PHP udgave...
 
Men det gør den jo ikke ringere. Man kan jo downloade et væld af skins til den, og det er muligt selv at rette i koden, hvilket er fedt for nørder som mig Men jeg vil give nse ret i, at mange osCommerce shops ser temmelige kedelige ud, og mange af dem er temmelig ens i design. Skal man ud og betale en grafiker/webdesigner for at få den frisket op kan det hurtigt løbe op...
 
Jeg har ikke selv erfaringer med Scannet''s webshop, men jeg har hørt om mange tilfredse kunder. Og deres priser starter ved 299 kr. så mon ikke den ekstra 100-mand er en god investering?
 
mvh Carsten
 
 
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)