Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er godt nok billigt...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er gået fra scannet´s standardshop til OS. Simpelthen for, at får et mere personligt præg over siden. + at scannet vil have mange penge for dankort og leje af shop osv. Det kunne ikke betale sig!

Om siden er armatør agtig ved jeg ikke, sælger hovedsageligt til virksomhed.......HVILKET faktisk går skide godt!
 
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/7/2005 12:05:17 AM Forfatter: Guldmobil.dk

I har nok ret i at det er useriøse virksomheder, eller det kan man nok ikke kalde dem, discount er nok mere passende.

Men ''nse'', hvis jeg forstår dig ret, så siger du at du aldrig har set en Oscommerce shop der fremstår professionelt? Jeg ´har måske min helt egen smag, men jeg synes for eksempel at en shop som http://www.e-boghandel.dk/ fremstår rigtig professionelt, og det kører vist også ret godt for dem!

E-boghandel.dk er vist ikke osCommerce. Så vidt jeg ved, og som der også bliver gjort opmærksom på, så er det osC kun kodet i PHP.
Eneste punkt der taler for at vælge Surftown er, at betalingsgateway er inkluderet i prisen. Betalingsgateway koster som regel fra 149,-/md, så man får faktisk et gratis webhotel. I bund og grund er det jo bare et forklædt webhotel, hvor Surftown har været så venlige at downloade osCommerce og ligge det i ens mappe. Det er jo basalt set noget man selv kan klare.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/7/2005 9:12:28 AM Forfatter: Carsten Jacobsen
Jeg husker også kun at have set osCommerce i en PHP udgave...
Men det gør den jo ikke ringere.
 
Det var nu mere fordi, at "Guldmobil.dk" fremhævede e-boghandel.dk som en proff. side, der bruger osCommerce. Eftersom osCommerce er PHP og e-boghandel.dk tydeligvis bruger ASP, mente jeg ikke at det kunne passe :)
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov... har nok endnu en gang talt udover min forstand... mente bare at jeg havde fået at vide at e-boghandlen var en Oscommerce shop. Men kan da godt se at den er bygget på asp, og at Oscommerce er bygget med php...

Faldt lige over www.startnetbutik.dk, hvad siger i til dem... Tror I man kan bruge dem til noget?

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger selv surftown privat da de ikke havde erhvervs løsningen da jeg skiftede til den.

Deres hastighed er jeg ikke så imponeret over (hverken deres linux eller windows løsninger, jeg har begge), men det er til at leve med på nuværende tidspunkt. Dog har jeg inden for den sidste måned oplevet at deres MySQL server er gået ned to gange, men heldigvis kun i meget kort tid.

Deres support afdeling virker meget kompetente og venlige, jeg har haft fat i dem et par gange og de har kunne løse mine behov hver gang... på linux siden… den programmør der har haft fat i dem på windows siden er ikke så imponeret (det er sikkert de samme personer).

Sådan som jeg ser det kan jeg godt anbefale surftown til garageprojekter og fritids tam tam, men skulle jeg basere en virksomhed hvor opppe tid var kritisk, ville jeg helt sikkert vælge en af de dyrere løsninger - som mange siger, har jeg også hørt godt om scannet.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 
Jeg vil også gerne tilslutte mig koret at Scannet-fans
Jeg har haf deres shopsystem i ca. 3 år og det virker bare.
Der bliver hele tiden udviklet og opdateret på systemet og de er meget lydhøre på de forslag man kommer med til forbedringer. Deres support er også bare helt i top, man kan f.eks. maile til dem kl. 23 og så har du et svar inden midnat. Det synes jeg er OK. (ja, man kan faktisk ringe til dem frem til midnat)
 
Og så lige en ting til ....
du kommer ikke til at hænge i  en telefonsluse "tryk 1 for hjælp, tryk 2 for personlig hjælp" ....
og du skal ikke lige have dit 32 cifrede kundenummer og din personlige kode (som du aldrig kan huske/finde),klar. Det klarer de uden vrøvl
 
 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
Kan se, at du nævner/spørger til www.startnetbutik.dk - det er mig der udbyder det. Jeg vil ikke gøre dette forum til en reklameplads for vores produkt, men vil ganske kort fortælle, at den tilbagemelding vi har fået fra vores kunder har været overraskende positiv. Vi har selvfølgelig forsøgt, at lave et ordentligt produkt, der var brugervenligt, søgemaskinevenligt, og alt det som et sådant system nu engang skal kunne, men det er jo ikke det samme som at sige, at vore kunder er enige i at vi har nået det mål :-)
 
Vi lancerede produktet i februar 2005, og har indtil nu ikke markedsført produktet i videre omfang. Istedet har vi brugt tiden på at rette børnesygdomme, gøre det mere brugervenligt - kort sagt: vi har rettet det til, og udviddet funktionaliteterne ud fra de tilbagemeldinger vore kunder er kommet med. I øjeblikket er vi igang med at udvikle næste generation - version 3.0 - på basis af den seneste samling af tilbagemeldinger fra vores kunder. Den er klar i starten af det nye år, og vi ser meget frem til at kunne lancere 3.0''eren.
 
En webshop som er bygget op af moduler, er jo på ingen måde et unikt koncept. Vi forsøger derfor at gøre noget andet end det andre udbydere gør - f.eks. at have meget tætte kunderelationer, satse på søgemaskineoptimering, levere en ordentlig service m.v.
 
Nu startede hele dette forum indlæg med, at der blev fokuseret på prisen. Til det vil jeg sige: glem prisen, for det er altså bedre at give penge for et produkt, der som minimum opfylder følgende kriterier:
- Det er brugervenligt for de besøgende
- Det er hurtigt / til at arbejde med for shopindehaveren, så der bruges mindst mulig tid på at oprette varer osv.
- Det er søgemaskinevenligt, så der ikke altid skal købes placeringer
- Det er stabilt og funktionelt
 
En shop uden besøg er et flop - om den så kostede 199,- eller 999,- om måneden :-)
Håber ikke mit indlæg tolkes som alt for meget reklame - det har i hvert fald ikke været hensigten!
 
Med venlig hilsen
Steen
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Vis du vil lege lidt med det så er Surftown ok med en OsCommerce.

Hvis det er seriøst så ville jeg ikke gøre det af mange oversager som jeg ikk behøver at komme ind på her.

Jeg har selv http://www.bildele.dk er lavet fra grunden på en OSCommerce men modificeret kraftigt i specielt backenden.

Den ligger på en U1 server dedikeret til 1.000,- + moms/md.
Så er der også adgang til serveren på "owner" niveau.

Det kører med opdateringer backups osv.

Men har du en "seriøs" forretning så er det vel også småpenge.

Pointe... mange søger GRATIS ting konstant, fint nok men husk at kvalitet koster. Desuden så er det jo din serverløsning der er nerven hvis du har en webshop så hvorfor spare der?

bildele.dk har kørt i lidt over 2½ år uden 1min. nedetid eller 1 misset transaktion. Det har været de 1000/md. værd mange gange ;)


Mvh
Oscar
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle i webshoppere...
 
Vil egentlig ikke blande mig så meget teknisk i løsning/pris-debatten, blot tilføje at det UHYRE vigtigt at vælge sin webshop-løsning udfra følgende:
 
  • Behov (produkter, betalingsmuligheder, national/international handelsmuligheder)
  • Udviklingspotentiale, har de moduler der dækker alle Jeres ønsker også om 6 mdr? Har de et team bag der kan programmere en specialløsning til Jer når $$ ruller og der skal optimeres blot 2% før det kan mærkes på omsætningen.
Og overvej igen; hvad er DIN kernekompetence!! Hold nallerne fra alt andet end det, og lad proffe stå for resten.
 
Jeg administrerede selv en webshop for at års tid siden, som kom op og fik en ganske pæn kundetilgang og omsætning. Men i takt med at forretningen voksede, kom der flere og flere programmeringsvanskeligheder idet vi havde valgt at få programmeret en simpel hjemmestrikket løsning fra starten (Som tro mig, de første 2 mdr. spillede MAX, og dækkede alle behov)
 
Men da omsætningen en måned hed 80.000 istedet for de 8.000 vi lagde ud med, kom der helt andre behov på bordet... derfor tænk fremad, tænk professionelle løsninger, ikke her-og-nu-hovsa semi-professionelle løsninger! Det holder ikke...
 
Jeg kunne skrive flere sider om hvilke overvejelser man bør gøre sig, og hvilke fremtidsbehov man bør overveje allerede inden start, men det vil jeg skåne Jer for i denne omgang
 
Husk blot en anden ting... webshoppen i sig er én ting, produkter, flotte billeder og et pænt design... men hvis ikke I forstår at fange brugeren i Jeres kommunikation allerede på forsiden, så kan I købe noget til 100kr./md. eller 100.000/md. - og lige fedt hjælper det...! Mange forblænder sig i en webshop og dens funktioner, for derefter at glemme hvor vigtigt det er med effektiv kommunikation, brug af tekst og billeder der går op i en højere harmoni.
 
 
 
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er smukt sagt, Mads. Lige i min ånd :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)