Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop indtryk - Hjælp

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Hey alle Gæve Aminoer. 

 

Tænker om ikke I har lyst til at kigge et smut på min shop og fortælle mig hvad jeg gør galt? 

Jeg har besøg, men ingen køb (fortæller analytics). Jeg er ikke vild nørd, så det er begrænset hvad jeg kan ændre i selve layoutet, men bare nogle pointers til hvorfor min side ikke umiddelbar virker tiltalende, ville være rart :)

Jeg ved heller ikke om det er mine varer den er gal med? 

Alt feedback vil blive modtaget med kyshånd - PFT :D

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Betina Jørgensen:

Hey Hey alle Gæve Aminoer. 

 

Tænker om ikke I har lyst til at kigge et smut på min shop og fortælle mig hvad jeg gør galt? 

Jeg har besøg, men ingen køb (fortæller analytics). Jeg er ikke vild nørd, så det er begrænset hvad jeg kan ændre i selve layoutet, men bare nogle pointers til hvorfor min side ikke umiddelbar virker tiltalende, ville være rart :)

Jeg ved heller ikke om det er mine varer den er gal med? 

Alt feedback vil blive modtaget med kyshånd - PFT :D

Hej Betina.

Ved mig kan jeg slet ikke komme ind og se dine produkter.

Jeg går op i kategorier i menuen, og vælger så en underkategori, og når jeg klikker der, så skriver den: "Din session er udløbet". Så det er et kæmpe problem kan man sige.

En anden ting jeg lagde mærke til var at når man klikker på noget på din side, så kommer den frem med en fejlmeddelse om at siden ikke kunne indlæses.

Ved ikke om det kun er sådan hos mig?

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina.

En ting der hurtigt sprang mig i øjnene, var at dit billede over mulige betalingskort er meget lav i opløsningen og grumset. Det ligner det er kopieret direkte fra Paint :-)

Jeg kan generelt godt lide layoutet men der er små oversættelser der mangler F.eks. "Item(s)" når man har valgt produkt :-)

mine hurtige 5 cent.

 

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart var det et fint førstegangsindtryk, indtil jeg scrollede lidt ned. Så synes jeg det blev rodet.

Kort remset op:

  • Search knappen, ser ud som om den er taget fra en anden sammenhæng. Burde vel også hedde søg.
  • Kortikonerne står lidt grumset. Prøv at få dem i en bedre kvalitet
  • Det hedder vel varer, og ikke items ved kurven.
  • Det virker lidt rodet, med indholdet på forsiden. Først en imageslide, så en reklame. Herefter information om at købe uden konto, og så nogle produkter. Prøv at lav det mere simpelt.
  • Detaljeknappen står lidt malplaceret i forhold til prisen. Den har i øvrigt et mappeikon, der leder tankerne hen på noget teknisk.
  • På første checkout billede, skal man tage stilling til om man er eksisterende kunde. Det kan jeg forstå, at op mod 50% at kunderne springer fra her.
  • Det virker som om at nyhedsbrevet er tvunget, og at man kun kan vælge om det skal være HTML eller text udegaven man vil modtage.
  • Hjemmesiden har nogle steder svært ved at vise danske tegn.
  • Der er rigtig mange knapper på produktsiden. Måske også lidt for mange.
  • Lav en lightbox funktion når man klikker for større billede. Det andet er lidt gammeldags

Det var lige hurtigt hvad jeg havde. Webshoppen er godt begyndt, men der er også et par ting der kan optimeres.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde også lige et tidspunkt hvor siden ikke kunne findes. Måske et hostingproblem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina

 

som M.P siger så syntes jeg også at det betalingskort billede ser for grumset ud, kan du få den i en større opløsning?

Hvis det var mig så vil jeg lade de infomationer under betalingskort billedet lade kun stå i menuen, under infomationer som den også gøre og i stedet for lægge menuen som står under kategorier der. og betalingskort billedet flytte længere ned på siden og gøre mindre.

 

Håber det hjalp lidt?

 

Kenan

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:

Hej Betina.

Ved mig kan jeg slet ikke komme ind og se dine produkter.

Jeg går op i kategorier i menuen, og vælger så en underkategori, og når jeg klikker der, så skriver den: "Din session er udløbet". Så det er et kæmpe problem kan man sige.

En anden ting jeg lagde mærke til var at når man klikker på noget på din side, så kommer den frem med en fejlmeddelse om at siden ikke kunne indlæses.

Ved ikke om det kun er sådan hos mig?

Jeg kan fint komme ind med Chrome og også med IE, -så måske er det dig Emil der har et problem måske?

Hvad der ellers er den dybere årsag til at du ikke konverterer Betina kan jeg ikke lige umiddelbart se.. Hvor længe har du været online med shoppen?

Hvad jeg kan se, er at du har en udfordring med dine side titler, - du gentager dit shopnavn,  -og så et slogan som ikke umiddelbart tiltaler mig, -men det er en smagssag..;-) Men bortset fra det, hører det ikke hjemme i en sidetitel... Din sidetitel skal omhandle det specifikke produkt som er på siden.. Firmanavn bruges kun hvis man har et virkeligt stærkt brand som "navn".. Også kunne du måske gøre lidt mere ud af dine produkttekster..:)

vh/ Ulrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen har været online i et års tid - dog med skiftende designs og layouts. 

Tusind tak for jeres svar - helt sikkert noget jeg kan bruge for at forbedre shoppen, så jeg forhåbentlig får flere konverteringer :)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina.

Som Kent lige nævner, tror jeg der er en del at hente på dine produktsider.

Der er simpelthen alt for mange muligheder som dine besøgende skal tage stilling til. Det er fint at lade sine kunder skrive anmeldelser, tippe venner og dele på sociale medier, men hvis du ikke omsætter noget endnu så vent med de ting.

Social media knapperne larmer meget, og fordi de står så tæt på Læg i kurv knappen, trækker de fokus væk fra den suverænt vigtigste funktion på produktsiden. Dem ville jeg fjerne.

Knapperne Forrige, Produktlisten og Næste kunne du sagtens bare have som tekstlinks. Som de står nu, tager de lige så meget fokus som Læg i Kurv knappen.

Alt hvad der er på en side kræve en smule af brugerens opmærksomhed. Det er din opgave at gøre siden nem at overskue så kunden kan gennemføre sin handel. Her er det oftest meget mere effektivt at tænke "Hvad kan jeg fjerne?" end "Hvad kan jeg tilføje?"

Håber det kan inspirere dig til at kigge på dine produktsider og få skåret ind til benet. Jeg tror det vil hjælpe :)

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ekstra ting som du kan forbedre din shop med:

 - Jeg kan ingen steder se hvad det koster at sende en vare til mig - kun hvis jeg er godt inde i checkout eller hvis jeg går ind under Forsendelse og læser det.

 

Du kunne måske lave et billed under dine kreditkort hvor der stod forsendelse fra. 20 kr.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)