Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan - Huller i Software!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan finder man huller i en hjemmeside? Og lign :)?

Skal man være programmør? Eller lign :)?

Jeg kunne virkelig også godt tænke mig at lære at programmere, og designe og sådan :)?

Nogle der kan finde nogle gode tutorials eller hjemmesider :)?

Men Alt i alt Så er det øverste nok vigtigst :)

 

- Mads

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

For at finde huller i hjemmesider og lign, skal man forstå hjemmesider og lign. Når du selv kan lave lortet kan du begynde at se alle de mange fejl andre begår.

Det lyder som om du starter på bar bund, hvilken slags programmering er du interesseret i? Det ene udelukker selvfølgelig ikke det andet, men man skal jo starte et sted. Forskellige programmeringsopgaver kræver forskellige indgangsvinkler, platforme og sprog. Fælles for dem er dog, at for at lære dem må du starte med at forstå de små dele før du kan kaste dig ud i de store projekter

Hvis det er webløsninger du finder interessant ville jeg kaste mig ud i alt hvad der ligger på html.dk først (meget basic, men for at forstå hvad der foregår), så w3cschools.org, læs om browsere og webservere, og lær så på et tidspunkt et server side sprog (PHP var mit valg af mange, på det tidspunkt, åbenlyse grunde, men træf et valg selv)

Udover det så læs op på computerens opbygning og forsøg at forstå hvad det egentlig er man har med at gøre, og så brug google til skidtet er ved at brænde sammen :) Læs om alt der bare perifært har med programmering at gøre, alle mulige sprog og platforme, og beslut dig så gradvist for at kaste dig over noget nyt. Internettet bugner med både gratis informationer og links til et virvar  af bøger. Så research og prøv dig frem :)

Og ikke mindst, kør på

 

Puha, god weekend

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)