Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lidt anderledes e-butik

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle



Vi har netop lanceret vores nye websted og e-butik: www.illux.dk



I den forbindelse kunne vi godt tænke os at høre hvad i synes om denne, især mht. design og brugervenlighed.



Kort fortalt sælger vi fotokunst tilpasset dig. Du vælger selv et motiv blandt vores 12 fotografer, hvorefter du selv kan bestemme den nøjagtige størrelse og hvordan det skal indrammes. Vi har brugt lang tid på at gøre denne proces nem og forståelig for vores kunder, men spørgsmålet er om det er lykkedes. Hvad synes i?



Jeg ser frem til at høre Jeres tilbagemeldinger..



PS: I behøver ikke kommentere SEO - Vi er på sagen :)



Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er bare en RIGTIG flot side. Nem, enkel, overskuelig, pæn, rolig, moderne - den har meget.

Jeg har prøvet at gennemføre en bestilling, og den var meget nem. Dog faldt jeg over følgende.

* Når jeg skal vælge ramme så jeg ikke i første omgang i tegnet, hvor jeg kunne se mere om rammen. Denne kunne gøres tydeligere.
* Et "live" billede af rammen kunne være en ide, så køber kunne se rammen.

 En kanon ting er "Vælg indramning for at se pris."

Anders


Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Rigtig lækker site, der er dog et par små ting der efter min mening er lidt træls;)

 

1 > Når jeg højreklikker på et billede kan jeg ikke vælge det skal åbnes i en ny side, hvilket jeg personligt bruger en del..

2 > Jeres "gå tilbage" og forsæt til design er utrolig store, syns det ødelægger en del af designet med sådan nogle klodser

3 > Kassen med rammer kunne måske godt udvide sig ned af, fordi så får man bedre overblik over hvad man´har af muligheder uden at skulle scrolle ...

 

Ud over det som sagt et rigtig lækkert site.

 

Torben

 

PS: en vis alle billeder funktion kunne måske addes i fremtiden :)

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Virkerlig lækker og indbydende shop... thumbs up...

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med shoppen.

Den er rigtig vellykket.

1. Dog synes jeg at jeres faneblade/knapper ser lidt "billige" ud.
2. Jeg ville nok også droppe fadeeffekten i topbanneret og måske holde det helt sort eller endnu bedre lave en mere moderne glanseffekt i web2.0 -stilen. Det ville stå rigtig godt til jeres design..

og til sidst kunne jeg godt tænke mig at man kunne se kreditkortene i toppen af siden..

/Charly

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Det har været rigtig rart at høre at i syntes om designet og samtidig nogle gode forslag til ændringer :)

Til Anders:
Tak for din ros. Jeg tror du har helt ret i at "i-tegnet" er for usynligt. Måske der skulle være en tekst "Mere info" eller lignende i stedet. Det er knap så fancy men ikke til at misforstå :) Var det sådan noget i den stil du havde forestillet dig?
Mht. det "live" billede af rammen. Hvad mener du med dette?



Til Torben:
1) Ja, det er rigtig. Det er lidt besværligt at rette, men det ryger også på todo-listen.
2) Det er anden gang jeg har fået det at vide, så det kunne være jeg skulle gøre noget ved det. Jeg har forsøgt mig med lidt andre knap-størrelser på denne side: http://www.illux.dk/billeder/eget-foto/ .. Hvad syntes du om disse?
3) Grunden til at boksen har den højde den har, er at jeg helst ikke vil flytte "pris-boksen" for langt ned, således at den ikke kan ses med en lille skærmopløsning, uden at skulle scrolle. Syntes du at det er et stort problem? 



Til Bjarne:
Tak :)

 

Til Tyllesen:
Tak skal du ha.
1. Kan jeg evt. lokke dig til at uddybe hvad det er ved fanebladene som du syntes for det til at se billigt ud?
2. Nu er jeg ikke den store designer, så måske jeg kunne få dig til at uddybe hvad en glanseffekt er vs. en fadeeffekt?
Mht. kreditkortene, så var de egentlig også placeret i toppen til start. Der er bare lidt dårlig plads til dem så snart der kommer nye faneblade (der er 2-3 nye på vej), og jeg vil helst ikke gå på kompromis med indkøbskurvens synlighed. Men det er ikke første gang jeg har fået det at vide, så jeg vil helt sikkert tage det til genovervejelse

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror designet ville blive helt perfekt hvis du lavede skriften i topmenuen mindre og gjorde den fed

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Med "Live" billede af rammen mener jeg et foto af rammen i sin heldhed. Altså et foto du tager med dit eget kamera :)

Anders

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Jeg vil bare tilslutte mig alle komplimenterne.

 

Lækre billeder!

 

Jeg har dog også lige en bemærkning vedr. valg af indramning.

 

Da jeg ikke kender så meget til indramning, vil jeg gerne have det "skåret ud i pap", hvad svæveramme, blindramme osv. er.

 

Hvad jeg tror der menes med live er, at man eksempelvis kan se et helt billede med svæveramme i stor størrelse....Hov!

 

Jeg har lige lagt mærke til, at mit valgte billede faktisk får den valgte ramme omkring sig. Det tror jeg at du skal gøre den potentielle køber mere opmærksom på. Jeg opdagede det først 3 gang jeg forsøgte.

 

Hvad med en mulighed for at se sit valgte billede i en lidt større udgave, så jeg virkelig kan komme tæt på, og se, hvordan denne indramning virker på netop mit billede.

 

Endnu engang tillykke.

 

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.

 

Wow, siger jeg bare - en virkelig lækker side...
Hvem har lavet den?

Venligst, Tina

 

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)