Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har snuppet kondoma.dk?

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

lmikkel:

Undskyld min harme også, så - har bare også haft oplevelser med domænehajer - jeg er så træt af det :)

Så må du bare stå tidligere op om morgenen.

Alt jeres p.. om domænehajer, køb det I har brug for og har andre noget i ønsker, så betal den pris de forlanger, sådan er det at være entrepreneur - Køb billigt sælg dyrere. De langsomme kommer bagerst i køen, og bemærk at det altid er dem der brokker sig! Smile

Køb ren argan olie her

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Faldt lige over denne gamle traad.

Haaber at du har givet den oprindelige ejer af komdoma.dk besked om at du ikke skulle bruge domaenet alligevel, naar du nu fik alt som du ville have det!

Det er fandme daarlig stil! 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Hansen:

Faldt lige over denne gamle traad.

Haaber at du har givet den oprindelige ejer af komdoma.dk besked om at du ikke skulle bruge domaenet alligevel, naar du nu fik alt som du ville have det!

Det er fandme daarlig stil! 

Kasper, det er ikke i orden at hive fat i en gammel tråd bare for at brokke dig, og skabe mere dårlig stemning. Vær venlig at tage det til efterretning, det er ikke accepteret her på Amino.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 05:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Det beklager jeg, men var tidligere indvolveret i traaden og traadstarter brokkede sig over at en af mine gode bekendte "stjal" domaenenavnet fra ham. Det var paa ingen maade tilfaeldet.
Domaeneejeren var saa venlig at overlade domaenet til traadstarter, selvom han egentligt selv kunne bruge det og saa ser jeg at der intet er sket paa domaenet og det pissede mig lidt af.

Jeg beklager mit udbrud og vil forsoege at taelle til 10 naeste gang. :)

Ha' en god weekend.

Mvh.
Kasper 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, kan godt forstå dig i dit ubdrud, og var heller ikke min mening at nogen skulle hænges ud, eller andet i den her tråd.

Og vil lige sige, jeg har sku aldrig sagt at han har stjålet det fra mig, jeg har bare lavet et indlæg som var spørgende, om dette kunne være tilfældet, eller om det bare var en tilfældighed, desværre skulle den udvikle sig til noget skidt.

Og ved ikke om du er blevet orienteret, men jeg har snakket med indehaveren og vi fik tingene clearet, og ja han tilbudte mig domænet, men gennem denne tråd's forløb læste jeg på nogle ting, inden jeg helt ville starte op, og fandt ud af noget som krævede en del økonomi, og det havde jeg altså ikke på det tidspunkt, så derfor blev det ikke til noget.

Håber lidt vi kan glemme hvad der er sket her, i stedet for at bringe tråden frem på alles nethinder.

Mvh Christoffer

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)