Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 21 ud af 46 (460 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Monse:

Du svarer mig ikke Christian

hvorfor skal en virksomhed der arbejder på lige vilkår i et frit marked og som desuden skal lave overskud til sine ejer, tage hensyn til andet end at optimere sin drift.

Brok dig - overvej anden leverandør men brug nogle andre argumenter end betalingsbalancen og konkurence fra udlandet, for det er sku ikke deres problem

Jeg mener nok at have svaret:

Svaret er, at det netop IKKE kommer til at give overskud til Post Danmark at behandle webshops på denne måde.

Markedet er ekstremt prisfølsomt og webshopejere er hele tiden opmærksom på, hvor de kan få mest for pengene.

Derfor er jeg overbevist om at dette tiltag IKKE optimerer; men derimod ødelægger Postdanmarks forretning.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke oplevet problemer med dem og de gemmer sig ikke.

Ja der sker fejl leveringer, men det gør der også ved post DK eller GLS.

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Simon Grønborg Knudsen:
jeg har ikke oplevet problemer med dem og de gemmer sig ikke.
Jeg har stadig et udestående som de ikke får afviklet... nu et år gammelt...

 

Pas lige på HELLEBig Smile

citat fra et indlæg af Martin T

Vi har nogle regler på Amino om at vi ikke vil have at folk advarer mod hinanden.
Det er debatteret 100 gange og for dem der vil vide hvorfor, så er her lidt læsestof:
http://www.amino.dk/forums/t/94100.aspx

Årsagen til at dit indlæg blev slettet og ikke dette, er at du hængte privatpersoner ud som svindlere og det kan både du og vi komme i retten på.

At hænge en virksomhed ud der er gået konkurs kan jeg fint leve med, men ikke privatpersoner og det håber jeg du forstår.

Men læs lige linket, så tror jeg vi er på samme side.

Dbh Martin

Fra Langå
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bravo

det vil jeg gerne støtte op om sig til hvis du mangler underskrifter

hilsen Peter

 

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Fra  Ecooter Danmark Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke en ide at vi mindre webhandlende organiserede os og på den måde indhentede et ordenligt tilbud på pakkelogistik?

GLS har et system som de kalder GLS pakkeshop og det virker ganske udemærket problemet er med er at efterhånder bruger samme politik som Postdk. 
De er billige indtil de har fået folk indenfor når man så har fået tingene til at kører så skruer de på prisen.

Mon ikke man kunne indhente nogle fornuftige priser hvis man sagde man kom med 200.000 pakker årligt fordelt på 100 forretninger?

 

 

 

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

@monse - tak for påmindelsen - er du ikke rar at rette citatet væk fra din post? :·)

@Karina - du er velkommen til at sende mig en mail på mail@houseofkids.dk - så skal jeg nok hjælpe dig med spørgsmålene.

@msp - en fin ide... skal jeg prøve at tale med GLS om ideen når de kommer her på fredag?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Grønborg Knudsen:

jeg har ikke oplevet problemer med dem og de gemmer sig ikke.

Hmmm det er der vist en 20-25 Aminoer, som har en helt anden holdning til...

Du kommer iøvrigt herinde, som helt ny bruger, og anbefaler et af de mest omdiskuterede fragtfirmaer på det sidste. Og du taler kun godt om dem, så derfor fristes man til at spørge, hva dit tilhørsforhold er til det firma?

Simon Grønborg Knudsen:

Ja der sker fejl leveringer, men det gør der også ved post DK eller GLS.

Det var dog den mest latterlige undskyldning, som man kan bruge... Men hvordan er det så med sager, hvor webshopejerne ik får erstattet deres pakker, som er forsvundet, eller bare udleveret de pakker, som ik er blevet afleveret til kunderne... Er det os sådan noget, som "bare" sker alle andre steder?

Come on spil dog med ærlige kort, fremfor det der... Vi er ik født igår ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 21 ud af 46 (460 indlæg)